آبی ها بازهم پیکان را شکست می دهند، شانس قهرمانی استقلال زیاد است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان پیکان است و این بازی در حالی انجام می گردد که آبی پوشان در انتها هفته هجدهم بعد از سپاهان و پرسپولیس در صندلی سوم جدول قرار گرفته اند.

آبی ها بازهم پیکان را شکست می دهند، شانس قهرمانی استقلال زیاد است

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در مورد این ملاقات به خبرنگاران گفت: با اینکه تعطیلات نوروز منجر به قطع زنجیره پیروزی های استقلال شد، اما با اطمینان می گویم در صورتیکه تعداد بازیکنان کرونایی استقلال اضافه نشود و این بازی لغو نشود، شاگردان مجیدی مثل جام حذفی، پیکان را در لیگ برتر هم با شکست روبرو می نمایند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: البته پیکان تیم سرسختی است و قطعاً رویارویی با این تیم در لیگ نسبت به جام حذفی سخت تر است. چون همانطور که مهدی تارتار سرمربی آنها اشاره نمود، هدف اصلی شان لیگ برتر است و نه جام حذفی. اما با این وجود اطمینان دارم بازهم آبی پوشان قادرند تا این بازی را هم با فزونی پشت سر بگذارند.

مدافع اسبق آبی پوشان در مورد کادر فنی و اضافه شدن ماجدی به نیمکت نشینان استقلال گفت: این حق هر سرمربی است که با افرادی کار کند که به آنها اعتقاد دارد. وقتی فصل گذشته فرشاد ماجدی به کادر فنی استقلال اضافه شد هجمه بدی نسبت به او وارد شد و خیلی ها وانمود کردند که حضور میرشاد ماجدی در هیات مدیره استقلال عامل حضور برادرش در کادر فنی است. اما مجیدی نشان داد فصل گذشته هم بر اساس اعتقادات فنی اش ماجدی را به کادر فنی اضافه نموده بود.

وی اضافه نمود: یکی از انتخاب های خوب مجیدی، فراز کمالوند است. به اعتقاد من کمالوند یک انتخاب طلایی بود و تاثیرگذاری او نیز کاملاً مشهود است. من سال ها با کمالوند کار نموده ام و او را به لحاظ فنی یکی از فزونین مربیان ایران می دانم. ضمن اینکه هماهنگی خوبی بین او و مجیدی وجود دارد که این هماهنگی هم به عملکرد مثبت آبی پوشان یاری می نماید.

صاحب جمعی تاکید نمود: استقلال هنوز در کورس قهرمانی قرار گرفته است و آنها باید بدون توجه به نتایج دیگر تیم ها، تنها به 3 امتیاز هر بازی که پیش رو دارند فکر نمایند. تمرکز بر روی پیروزی در بازی های پیش رو، رمز موفقیت و حتی قهرمانی آبی پوشان است. 4 امتیاز فاصله با صدر جدول در فاصله 12 هفته به خاتمه مسابقات اصلاً جای ناامیدی ندارد. به خصوص که آبی پوشان هنوز بازی های مستقیم و رودررویی با با تیم های حاضر در کورس قهرمانی دارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9613

به "آبی ها بازهم پیکان را شکست می دهند، شانس قهرمانی استقلال زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی ها بازهم پیکان را شکست می دهند، شانس قهرمانی استقلال زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید