آخرین جزئیات از تکمیل عرشه پل خاوران

به گزارش جعبه مهر، عباسی گفت: کند شدن فعالیت عمرانی پروژه عرشه پل خاوران به دلیل معارضان موجود در منطقه است.

آخرین جزئیات از تکمیل عرشه پل خاوران

رضا عباسی شهردار منطقه 14در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح آخرین جزئیات احداث عرشه پل خاوران گفت: من در بازدید آقای سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به این موضوع تاکید نمودم که یکی از دغدغه های من تکمیل عرشه پل خاوران غربی که به سمت میدان خراسان می رود، است.

شهردار منطقه 14 با اشاره به این نکته که برای تکمیل این پروژه احتیاج است معارضان منطقه املاک خود را در اختیار شهرداری قرار دهند، اضافه کرد: برای تکمیل عرشه پل خاوران دو پلاک که فعالیت صنفی آن ها گاراژ خودرو است معارض اجرای طرح هستند که به دلیل متراژ بزرگ این گاراژ ها سازمان املاک شهرداری باید ورود کند و پس از توافق با مالکان این دو پلاک را تملک کند.

هزار کیلومتر حفاری برای تکمیل شبکه فاضلاب استان تهران

عباسی با اشاره به هزینه های تملک این دو پلاک توضیح داد: از لحاظ ریالی هزینه زیادی باید جهت راضی کردن معارضان این پروژه پرداخت گردد و ما پس از توافقات اولیه در حال جمع بندی موضوعات مربوط به خرید و تملک این دو پلاک هستیم.

او توضیح داد: آقای صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در بازدید خود از این پروژه (عرشه پل خاوران) بر اهمیت تملک هر چه سریع تر این دو پلک جهت تکمیل پروژه عرضه پل خاوران تاکید نمود و اگر امروز ما دست به کار شویم 4 ماه از زمان عقب هستیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4103

به "آخرین جزئیات از تکمیل عرشه پل خاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از تکمیل عرشه پل خاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید