اتفاقی عجیب برای بازیکن نیجریه ای ذوب آهن در دوحه، معطلی 7 ساعته در فرودگاه به دلیل یک موبایل!

به گزارش جعبه مهر، بازیکن نیجریه ای ذوب آهن در اتفاقی عجیب به دلیل ماجرایی که تلفن همراهش به وجود آورده بود, هفت ساعت اجازه خروج از فرودگاه را نداشت.

اتفاقی عجیب برای بازیکن نیجریه ای ذوب آهن در دوحه، معطلی 7 ساعته در فرودگاه به دلیل یک موبایل!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, تیم فوتبال ذوب آهن دوشنبه شب با شکست مقابل الاتحاد عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و روز گذشته (سه شنبه) از قطر به کشورمان بازگشت.

سفر تیم ذوب آهن به دوحه بدون حاشیه نبود و ابیا بووی باکر، بازیکن نیجریه ای این تیم در هواپیما درگیر ماجرایی عجیب شد. داستان از این قرار است که تلفن همراه این بازیکن در طول پرواز رفت تیم ذوب آهن از تهران به دوحه به زیر جایگاه می افتد و به دلیل عدم دسترسی به زیر جایگاه ماکالی نمی تواند تلفن همراهش را در اختیار بگیرد. دستکاری کردن سیستم اتوماتیک جایگاه از سوی او باعث می شود تا جایگاه هواپیما دچار نقص شود. از سوی دیگر عصبانی شدن ابیا بووی باکر به دلیل اینکه نمی توانست گوشی موبایل خود را در اختیار داشته باشد، باعث ایجاد درگیری بین او و مهماندار این هواپیمای قطری می شود.

این درگیری برای بازیکن نیجریه ای ذوب آهن گران تمام می شود و بعد از فرود هواپیما در فرودگاه دوحه به این بازیکن اجازه خروج داده نمی شود. در حالی که پرواز ذوبی ها ساعت 17:30 در دوحه فرود آمده بود این بازیکن در نهایت با کوشش های سعید آذری، مدیریت باشگاه می تواند ساعت 30 دقیقه بامداد روز بعد از فرودگاه مجوز خروج بگیرد.

البته این همه ماجرا نیست و تبعات این اتفاق در بازگشت تیم از دوحه به تهران گریبان گیر بازیکن نیجریه ای می شود و این بازیکن به دلیل مشاجره در جهت رفت با مهماندار هواپیمای قطری در لیست سیاه این شرکت قرار می گیرد و نمی تواند به همراه تیم به ایران بازشود. این بازیکن در نهایت به وسیله شیراز شب گذشته به ایران باز می شود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2556

به "اتفاقی عجیب برای بازیکن نیجریه ای ذوب آهن در دوحه، معطلی 7 ساعته در فرودگاه به دلیل یک موبایل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب برای بازیکن نیجریه ای ذوب آهن در دوحه، معطلی 7 ساعته در فرودگاه به دلیل یک موبایل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید