احمدی و برخورداری حذف شدند، سرانجام کار تیم مردان ایران با 3 مدال

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان در بیروت جریان دارد، امروز آدینه 28 خردادماه در روز پایانی رقابت های اوزان 63- و 80- کیلوگرم گروه مردان و 67- کیلوگرم گروه زنان پیگیری می گردد. در رقابت های امروز، سروش احمدی مهران برخورداری از دور رقابتها حذف شدند و ملیکا میرحسینی به ملاقات نهایی راه پیدا کرد.

احمدی و برخورداری حذف شدند، سرانجام کار تیم مردان ایران با 3 مدال

در وزن 63- کیلوگرم مردان سروش احمدی بعد از یک دور استراحت، 15 بر 11 نتیجه را به داشداوا از مغولستان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

مهران برخورداری هم در وزن 80- کیلوگرم بعد از رجحان 17 بر 4 مقابل ادیلخانوف از قزاقستان، 20 بر 13 در پیکار با نیکیتا رافالوئیچ از ازبکستان شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

بنابراین در بخش مردان تیم ملی ایران با یک طلای سجاد مردانی، یک نقره امیرمحمد بخشی و یک برنز آرمین هادی پور به کار خود خاتمه داد و برای معین شدن رده بندی نهایی باید منتظر خاتمه مسابقات امروز بود.

اما در بخش زنان ملیکا میرحسینی تنها نماینده ایران در وزن 67- کیلوگرم دور نخست 21 بر یک لیلا دلو از فیلیپین را شکست داد و سپس با رجحان 16 بر 5 برابر مریم فانتاسی از قطر راهی مبارزه نهایی شد.

این رقابتها عصر امروز به خاتمه می رسد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10443

به "احمدی و برخورداری حذف شدند، سرانجام کار تیم مردان ایران با 3 مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی و برخورداری حذف شدند، سرانجام کار تیم مردان ایران با 3 مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید