ادعای عجیب پیروانی؛ قرارداد 10 میلیاردی قلعه نویی با سپاهان

به گزارش جعبه مهر، صحبت های سرپرست پرسپولیس درباره امیر قلعه نویی حاوی نکات مهمی است.

ادعای عجیب پیروانی؛ قرارداد 10 میلیاردی قلعه نویی با سپاهان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگر چه افشین پیروانی در مصاحبه رادیویی اش اسمی از سرمربی سپاهان نیاورده، اما هر کسی متن حرف های او را بخواند کاملا متوجه می گردد که مخاطب حرف های پیروانی چه کسی است.

سرپرست پرسپولیس در بخشی از صحبتهایش گفته: آقایانی که سال جاری با آپشن، 10 میلیارد برای مربیگری قرارداد می بندند و قرارداد سال بعدشان 12 میلیارد است معین است که نباید از قهرمانی تیم دیگری به جز تیم خودشان شاد باشند و از این موضوع عصبی می شوند و علیه پرسپولیس هجمه وارد می نمایند. این ها زورشان در زمین به ما نمی رسد و می گویند لیگ کنسل گردد. لیگ کنسل گردد تا قرارداد سال بعد آن ها سرجایش بماند.

این اولین باری نیست که درباره رقم قرارداد امیر قلعه نویی با سپاهان صحبت و برآورد شده. پیش از این روزنامه ایران ورزشی در گزارشی اعلام نموده بود امیر قلعه نویی برای 2 سال، 7 میلیارد تومان از سپاهان دریافت خواهد نمود. رقمی که می توان آن را منطقی دانست.

جالب اینکه پیش از پیروانی که مدعی قرارداد 10 میلیاردی امیر با سپاهان برای یک فصل گردد، یک سایت خبری هم مدعی شده بود قرارداد قلعه نویی، از رقمی در حدود 3 میلیارد، به 8 میلیارد تومان برای فصل دوم حضور او در سپاهان رسیده است.

باور اینکه ارقام مطرح شده درباره قرارداد امیر با سپاهان، حتی نزدیک به واقعیت هم باشد کار سختی است چرا که خیلی بعید است باشگاهی در فوتبال ایران حاضر باشد به مربی اش، برای یک فصل بیشتر از 5 میلیارد تومان بدهد و باید دید سرپرست پرسپولیس بر اساس چه منبعی، رقم 10 میلیاردی درباره قرارداد سرمربی سپاهان را مطرح نموده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5882

به "ادعای عجیب پیروانی؛ قرارداد 10 میلیاردی قلعه نویی با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب پیروانی؛ قرارداد 10 میلیاردی قلعه نویی با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید