ارائه خدمات ورزشی به جامعه 160 هزار نفری معلولان وجانبازان در تهران ، پرداخت سوبسید 30 میلیاردی

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از ارائه خدمات به جامعه 160 هزار نفری معلولان وجانبازان به صورت ماهیانه اطلاع داد.

ارائه خدمات ورزشی به جامعه 160 هزار نفری معلولان وجانبازان در تهران ، پرداخت سوبسید 30 میلیاردی

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران در مورد اقدامات و برنامه های این سازمان برای جامعه معلولان و جانبازان شهر تهران گفت: ما برای ارائه خدمات به این قشر از جامعه 4 مجموعه مناسب در نقاط مختلف تهران داریم که مجموعه قمر بنی هاشم (ع) از جمله آنهاست .

وی در ادامه از ارائه خدمات به جامعه 160 هزار نفری معلولان وجانبازان به صورت ماهیانه اطلاع داد و گفت:البته در مجموه های متعددی نیز مناسب سازی برای حضور معلولان و جانبازان انجام داده ایم که این قشر عزیز بتوانند از سایر مراکز نیز استفاده نمایند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید نمود: در این خصوص توجه ویژه ای داریم و به وسیله سازمان ورزش شهرداری تهران سوبسید 30 میلیاردی برای ارائه این خدمات ارائه می گردد.

وی اضافه نمود: حدود 5 درصد از مخاطبان سازمان ورزش شهروندی را معلولان و جانبازان تشکیل می دهند و البته در ایام کرونا مانند سایر مخاطبان با کاهش مراجعه این قشر به مجموعه های ورزشی سازمان ورزش نیز روبرو بوده ایم .

محسنی در انتها گفت: به همین دلیل در رابطه با طرح تکریم سالمندان نیز سالمندان عزیز شهرمان با ارائه کارت منزلت هر هفته یکبار و در ماه 4 بار می توانند از مراکز استفاده می نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9756

به "ارائه خدمات ورزشی به جامعه 160 هزار نفری معلولان وجانبازان در تهران ، پرداخت سوبسید 30 میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات ورزشی به جامعه 160 هزار نفری معلولان وجانبازان در تهران ، پرداخت سوبسید 30 میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید