اطلاعات جدید از شرکت اپل خبر از مشخصات لنز Apple Glass این مجموعه را می دهند

به گزارش جعبه مهر، جزئیات منتشر شده از مدارک ثبت اختراع اپل برای عینک های هوشمند نشان می دهد این مجموعه تصمیم دارد لنز های شگفت انگیزی را در محصول خود قرار دهد.

اطلاعات جدید از شرکت اپل خبر از مشخصات لنز Apple Glass این مجموعه را می دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،اطلاعات جدید از شرکت اپل خبر از مشخصات لنز Apple Glass این مجموعه را می دهند. طبق این اطلاعات اپل به تازگی مدارکی در رابطه با سیستم صفحه نمایش با تنظیمات نوری موضعی را به سازمان ثبت اختراع ارائه داده است. این روزها بسیاری از کاربران در انتظار معرفی رسمی عینک های هوشمند واقعیت افزوده اپل هستند و پیش بینی می گردد این عرضه محصول از اقدامات انقلابی اپل باشد.

تا به امروز تصاویر بسیاری از مدارک ثبت اختراع عینک اپل در فضای مجازی منتشر شده و انتظار می رود این محصول مورد انتظار تا دو سال دیگر وارد بازار جهانی گردد. کاربران در سال 2018 شاهد فاش شدن اطلاعات مهمی راجع به عینک اپل بودند. به طوری که مدارک فاش شده از این عینک هوشمند خبر از وجود تراشه های 5nm در این دستگاه را می داد.

عینک های اپل از آیفون پیروز تر خواهند بود

همان طور که اشاره شد، شرکت اپل مدارکی با عنوان سیستم صفحه نمایش با تنظیمات نوری موضعی را به سازمان ثبت اختراع آمریکا سپرده است. با توجه به نام مدارک عرضه شده به نظر می آید شرکت اپل در نظر دارد لنز های Apple Glass را با تغییرات مهمی روبرو کند. طبق داده های موجود در مدارک عرضه شده، این لنزها می توانند به صورت هوشمند محیط را برای کاربر با حالتی تیره تر و یا روشن تر به نمایش بگذارند.

کوشش شرکت اپل بر آن است که کاربر در مواقع مختلف بتواند بهترین دید را به محیط اطراف خود داشته باشد و قدرت بینایی او افزایش پیدا کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل قابلیت تنظیم جداگانه لنز های سمت چپ و راست را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به صورت دلخواه روشنایی لنز ها را تغییر دهند. لازم به ذکر است؛ در سال 2017 تحلیلگران دنیای فناوری اظهار داشتند عینک های اپل می توانند بیشتر از گوشی های آیفون فروش داشته باشند و بازار جهانی را با موجی از پیروزیت روبرو نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8733

به "اطلاعات جدید از شرکت اپل خبر از مشخصات لنز Apple Glass این مجموعه را می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدید از شرکت اپل خبر از مشخصات لنز Apple Glass این مجموعه را می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید