اطلاعات 14 هزار تجهیز آزمایشگاهی در دسترس صنایع نهاده شد

به گزارش جعبه مهر، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: اطلاعات بیش از 14 هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در 31 استان کشور در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی منتشر شد.

اطلاعات 14 هزار تجهیز آزمایشگاهی در دسترس صنایع نهاده شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، یکی از خلاء های موجود در صنایع نبود بخش تحقیقات و آزمایشگاه های تحقیقاتی است. بخشی که تاثیر زیادی در بالا بردن کیفیت و برطرف نواقص موجود در این محصولات و خدمات دارند. اما دسترسی صنایع و پژوهشگران به این تجهیزات با انتشار اطلاعات 14 هزار و 500 تجهیز آزمایشگاهی تسهیل شد، کوششی که می تواند به رونق صنایع کشور بیانجامد.

اطلاعات بیش از 14 هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در 31 استان کشور در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی منتشر شد. اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این مطلب، می گوید: یکی از کوشش های شبکه آزمایشگاهی در این چند سال، تسهیل دسترسی به خدمات و محصولات آزمایشگاهی است اتفاقی که قرار است به افزایش کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در کشور منجر می گردد.

وی اضافه نمود: اطلاعات آزمایشگاه ها و بیش از 14 هزار تجهیز آزمایشگاهی مستقر در کشور روی سایت شبکه قرار گرفته است تا پژوهشگران و صنایع از این اطلاعات استفاده نمایند. این اطلاعات در زمینه معرفی توانمندی ها و قابلیت های مراکز عضو شبکه و نوع تجهیزات موجود در کشور است.

اسدی فرد در ادامه بیان می نماید: شبکه با هدف سامان دادن به فعالیت های حوزه آزمایشگاهی در کشور شکل گرفته است. مجموعه ای که در این چند سال با ارائه خدمات مختلف به مخاطبان خود توانسته خانواده خود را عظیم و پرجمعیت کند تا با این کار خدمات آزمایشگاهی گسترده تری به جامعه ارائه گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6379

به "اطلاعات 14 هزار تجهیز آزمایشگاهی در دسترس صنایع نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات 14 هزار تجهیز آزمایشگاهی در دسترس صنایع نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید