اهدای هزینه ختم به مدارس برای خرید تبلت برای دانش آموزان محروم

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - یک خیر بیرجندی هزینه ختم وابسته خود را برای تأمین تبلت هوشمند برای دانش آموزان دبیرستان های شهرستان بیرجند اختصاص داد.

اهدای هزینه ختم به مدارس برای خرید تبلت برای دانش آموزان محروم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یک خیر بیرجندی در ایام فرخنده میلاد رسول اکرم(ص)، امام جعفر صادق و هفته وحدت، هزینه ختم وابسته خود را برای خرید تبلت به ازای هر تبلت 3میلیون تومان و جمعا مبلغ 27میلیون تومان برای یاری به تحصیل دانش آموزان مستعد و محروم به مدیر دبیرستان نمونه تقوای بیرجند اهدا کرد.

بر این اساس، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ یاری به تحصیل دانش آموزان و تأمین وسایل یاری آموزشی برای آنان با توجه به شیوع کرونا توضیح داد: یکی از مهم ترین نیازهای دانش آموزان محروم استان در شرایط کنونی تأمین تلویزیون، تبلت و گوشی هوشمند برای حضور در شبکه شاد و بهره مندی از آموزش های مدرسه تلویزیونی ایران است.

وی با اشاره به توزیع 5169گوشی و تبلت در شهرستان ها و مناطق استان در مهر ماه امسال، بیان نمود: به منظور تحقق عدالت آموزشی و توسعه آموزش های نوین نیازمند مشارکت فعال تمام خیرین و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت در تمام سطح استان هستیم.

واقعی گفت: لازمه برقراری عدالت آموزشی مشارکت همه آحاد جامعه بویژه مسئولان دستگاه های فرهنگی و خیرین، در فرایند یاددهی و یادگیری است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8064

به "اهدای هزینه ختم به مدارس برای خرید تبلت برای دانش آموزان محروم" امتیاز دهید

1 کاربر به "اهدای هزینه ختم به مدارس برای خرید تبلت برای دانش آموزان محروم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای هزینه ختم به مدارس برای خرید تبلت برای دانش آموزان محروم"

1 دیدگاه

میهمان 31 مرداد 1400

با گوشی 1.5 میلیونی مثل Nokia C2 میشه با همین هزینه دو برابر بیشتر دانش‌آموز را مجهز کرد

پاسخ به میهمان
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید