با زیست بوم فناوری و نوآوری بن بست فنی نخواهیم داشت، با اتکا به داشته ها نیازها را برطرف می کنیم

به گزارش جعبه مهر، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به زیست بوم فناوری و نوآوری گفت: زیست بوم فناوری و نوآوری ثابت کرد که هیچ بن بست فنی در کشور وجود ندارد و می توانیم با اتکا به داشته هایمان همه نیازهای داخلی را مرتفع کنیم.

با زیست بوم فناوری و نوآوری بن بست فنی نخواهیم داشت، با اتکا به داشته ها نیازها را برطرف می کنیم

به گزارش خبرنگاران، رضا اسدی فرد با بیان این که زیست بوم فناوری و نوآوری امیدی است که چند سالی است در رگ صنایع مختلف و جامعه تزریق شده است و همه حوزه های علمی و فناوری را در دل خود جای داده است، گفت: یکی از حوزه هایی که عضو اصلی این زیست بوم محسوب می گردد، نظام سلامت و خدمات ارائه شده بهداشتی و درمانی است که طیف وسیعی از جامعه و خدمات مورد احتیاج آن ها را دربرمی گیرد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این که این شبکه یکی از حلقه های اصلی زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور است، اظهار کرد: زیست بوم فناوری و نوآوری ثابت کرد که هیچ بن بست فنی در کشور وجود ندارد و می توانیم با اتکا به داشته هایمان همه احتیاجهای داخلی را مرتفع کنیم.

وی اضافه نمود: در تمام حوزه های علمی از نظر فنی می توانیم به توانمندی جوانان اتکا کنیم و در زمینه خدمات آزمایشگاهی هم همین شرایط وجود دارد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توضیح داد: در واقع مسائل و مسائل ما از جنس فنی نیست. جنس مسائل بازار ایران بیشتر انسانی و مدیریتی است.

وی اعلام نمود: این احتیاج هم تنها با اعتماد به جوانان و متخصصان داخلی کشور برطرف می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5010

به "با زیست بوم فناوری و نوآوری بن بست فنی نخواهیم داشت، با اتکا به داشته ها نیازها را برطرف می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیست بوم فناوری و نوآوری بن بست فنی نخواهیم داشت، با اتکا به داشته ها نیازها را برطرف می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید