برترین رستوران های کیش به انتخاب مردم

به گزارش جعبه مهر، بسیاری از مسافران کیش ترجیح می دهند در مدت زمان کوتاه اقامت خود در این جزیره زیبا، ضمن بازدید از معروف ترین جاذبه های طبیعی و تاریخی جزیره و لذت بردن از تفریحات آبی، بخشی از سفر خود را به رستوران گردی اختصاص بدهند.

برترین رستوران های کیش به انتخاب مردم

گردشگران در پی آن هستند تا با آشنایی با برترین رستوران های کیش، ضمن چشیدن غذایی خوشمزه، اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه نمایند. برترین رستوران در کیش آن است که علاوه بر ارائه غذای لذیذ و باکیفیت، فضای راحت و دلنشینی داشته و به برترین شکل ممکن از میهمانان خود پذیرایی کند. در ادامه این مطلب به معرفی برترین رستوران های کیش به انتخاب مردم پرداخته شده است.

1- رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین کیش به واسطه سرو غذاهای خوش طعم و متنوع در فضایی دلنشین هواداران بسیار زیادی دارد. این رستوران دارای دکوراسیونی لوکس و مدرن و محیطی دنج و آرام است. رستوران دارچین در سه وعده به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. منوی غذایی متنوع رستوران دارچین از انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی، پیش غذا و نوشیدنی تشکیل شده است و افراد می توانند غذای دلخواه را بسته به ذائقه و سلیقه خود سفارش دهند. رستوران دارچین در انتهای خیابان اندیشه و در مقابل آوای خلیج فارس قرار گرفته است.

2- آناناس توران کیش

رستوران آناناس کیش یکی از زیباترین رستوران های ساحلی است که علاوه بر روباز بودن، چشم انداز ای رو به دریا و سواحل زیبای خلیج فارس دارد. رستوران آناناس به هتل ترنج و جاذبه های گردشگری جزیره چون کشتی یونانی کیش نزدیک است. گردشگران می توانند پس از گذران یک روز عالی در جاذبه های دیدنی این جزیره و گشت وگذار در ساحل، چند ساعتی را در کافه آناناس بگذرانند و با چشیدن طعم خوش غذاهای لذیذ آن، انرژی دوباره کسب نمایند. منوی مفصل رستوران آناناس کیش از غذاهای متنوعی چون کباب ها، غذاهای دریایی، غذاهای اصیل ایرانی، چلوها، پیش غذا و غیره تشکیل شده است. دیس مخصوص کباب آناناس توران یکی از محبوب ترین غذاها در این رستوران بوده که از ترکیب کباب شیشلیک، کباب برگ، کباب لقمه و جوجه کباب زعفرانی تشکیل شده است. منوی مفصل کافه آناناس توران نیز از بشقاب های مفصل صبحانه، املت ها، دسرها، صبحانه های مینیمال، نوشیدنی های سرد و گرم تشکیل می گردد.

3- رستوران خرچنگ کیش؛ برترین رستوران دریایی

رستوران خرچنگ کیش از دیگر رستوران های برتر کیش از نگاه مردم است. منوی مفصل رستوران خرچنگ کیش از انواع سالاد، استیک های مخصوص، کباب های خوشمزه متنوع، غذاهای دریایی چون میگو کباب، شامیگو، میگو سوخاری، ماهی سوخاری و غیره تشکیل می گردد. رستوران خرچنگ توانسته با سرو غذا در بالاترین کیفیت و دکوراسیون بسیار شیک، توجه بسیاری از مسافران جزیره کیش را به خود جلب کند. اجرای زنده موسیقی و آهنگ های نوستالژیک در رستوران خرچنگ، لذت چشیدن طعم غذاهای اصیل ایرانی و دریایی را دوچندان می نماید.

4- رستوران میرمهنا کیش

رستوران ساحلی میرمهنا در جزیره کیش می تواند یکی از برترین انتخاب های گردشگران برای صرف نهار و شام در کنار خانواده و یا دوستان در طول سفر باشد. آشپزهای حرفه ای در رستوران میرمهنا، انواع غذاهای دریایی را در بالاترین کیفیت سرو می نمایند. ممکن است نام این رستوران را بارها از اهالی جزیره شنیده باشید، این رستوران در شمال شرق جزیره کیش قرار گرفته است و در طی روز می توان منظره ها زیبای ساحل و دریا را از پنجره های بزرگ این رستوران دیدن کرد و لذت برد. رستوران میرمهنا در فاصله کمی از دریا قرار گرفته است و میهمانان می توانند پس از صرف یک غذای لذیذ، در کنار سواحل آرام قدم بزنند و از دیدنی منظره ها چشم نواز اطراف لذت ببرند.

5- رستوران پاشا کیش

رستوران پاشا کیش یکی از جدیدترین و لاکچری ترین رستوران های جزیره کیش است که به تازگی افتتاح شده و در این مدت زمان کم توجه بسیاری از کیشوندان و مسافران کیش را به خود جلب نموده است. طراحی منحصربه فرد و دکوراسیون زیبا رستوران پاشا در کنار سرو غذاهایی لذیذ و باکیفیت سبب شده تا گردشگران، این رستوران را برای قرارهای محبت آمیز و عاشقانه خود انتخاب نمایند. افراد با هر سلیقه و ذائقه ای می توانند وعده غذایی مورد نظر خود را در رستوران پاشا انتخاب نمایند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند. منوی مفصل رستوران پاشا از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود و انواع دسرها و نوشیدنی ها تشکیل شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 29 آذر 1402 بروزرسانی: 29 آذر 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11396

به "برترین رستوران های کیش به انتخاب مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های کیش به انتخاب مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید