تام کروز عوامل ماموریت غیرممکن را تهدید کرد

به گزارش جعبه مهر، تام کروز بعضی عوامل فیلم جدید ماموریت غیرممکن 7 را به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کووید19 به اخراج تهدید کرد.

تام کروز عوامل ماموریت غیرممکن را تهدید کرد

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، کروز پس از دیدن بعضی از عوامل فیلم ماموریت غیرممکن 7 که فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند، فریاد زد در صورت تکرار این صحنه اخراج خواهند شد.

در فایل صوتی که از کروز منتشر شده او خطاب به عوامل فیلم می گوید: آنها به خاطر ما به هالیوود بازگشته اند و در حال ساخت فیلم هستند، چرا که به ما و آنچه در حال اجرا آن هستیم اعتقاد دارند. من هر شب با استودیوها، کمپانی های فیلمسازی و تهیه کنندگان تماس تلفنی دارم و چشم آنها برای ساخت فیلمشان به ماست. هزاران شغل به ما بستگی دارد. هرگز نمی خواهم دوباره این موضوع تکرار گردد.

ماموریت غیرممکن 7 اخیرا به دلیل ابتلای 12 نفر از عوامل در ایتالیا به ویروس کرونا با یک وقفه در فراوری روبرو شد اما از یک هفته بعد از سر گرفته شد و از دو هفته پیش نیز، ساخت این فیلم در بریتانیا پیگیری می گردد.

در این فیلم علاوه بر تام کروز ، ربکا فرگوسن، نیکلاس هولت، هایلی اتول ، شیا ویگهام ، پام کلمنتیئف و هنری چرنی نیز به ایفای نقش می پردازند و کریستوفر مک کوایر که کارگردانی دو سری پیشین ماموریت غیرممکن یعنی فال اوت و ملت یاغی را بر عهده داشت در هفتمین سری از فیلم های ماموریت غیرممکن نیز به عنوان نویسنده و کارگردان حضور خواهد داشت.

ماموریت غیرممکن 7 قرار بود از تاریخ بیست وسوم جولای سال 2021 در سینماها اکران گردد اما به سبب شیوع ویروس کرونا و وقفه در فیلمبرداری، از 19 نوامبر 2021 میهمان سینماهای دنیا خواهد بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8612

به "تام کروز عوامل ماموریت غیرممکن را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تام کروز عوامل ماموریت غیرممکن را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید