تعجب می کنم که ناظر داوری به رنگ جوراب حامد لک ایراد گرفت!

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/بوشهر سرمربی تیم ماشین سازی تبریز می گوید: تعجب می کنم از این که ابتدای بازی ناظر داوری به رنگ جوراب حامد لک ایراد گرفته بود. ما همیشه با داوران محترمانه صحبت کرده ایم، اما در اول بازی دیدید که به رنگ جوراب های لک حساسیت زیادی نشان دادند، نباید برای رنگ سیاه یا سفید جوراب دروازه بان چنین مسائلی به وجود بیاید.

تعجب می کنم که ناظر داوری به رنگ جوراب حامد لک ایراد گرفت!

غلامرضا باغ آبادی در نشست خبری بعد از بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر و نتیجه 3-1 به نفع حریف مطرح نمود: دیدار امروز دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول تیم شاهین بوشهر با انگیزه بالا، مقتدرانه و خوب بازی کرد و متاسفانه بر اثر اشتباهات فردی بازیکنان، ما 2 گل بچه گانه دریافت کردیم.

وی افزود: در این بازی موقعیت های خوبی ایجاد کردیم، اما با درخشش دروازه بان حریف و کم دقتی مهاجمان تیم خودمان نتوانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم. باید برای بازی خیلی زیبایی که بازیکنان در نیمه دوم به نمایش گذاشتند و باغیرت و باشهامت بازی کردند از آنها تشکر کنم. ما باید این فرایند را در هفته های آینده ادامه بدهیم.

این سرمربی افزود: تعجب می کنم از این که ابتدای بازی ناظر داوری به رنگ جوراب حامد لک ایراد گرفته بود. ما همیشه با داوران محترمانه صحبت کرده ایم، اما در اول بازی دیدید که به رنگ جوراب های لک حساسیت زیادی نشان دادند. او بازیکن حرفه ای است و این مسائل در جلسه پیش از بازی هم هماهنگ می شود. نباید برای رنگ سیاه یا سفید جوراب دروازه بان چنین مسائلی به وجود بیاید. بازیکنان جوان هستند و باید در برخورد با آنها رعایت کنیم.

باغ آبادی گفت: به دلیل محرومیت شاهین ثاقبی مجبور بودیم تغییراتی در تیم به وجود بیاوریم. نمی خواهم بهانه جویی کنم، اما 15 تیم لیگ برتر در نیم فصل خود را تقویت کردند، تیم شاهین هم 6 بازیکن اضافه کرده، اما ما به علت محرومیت نتوانستیم بازیکن بگیریم.

وی اظهار کرد: ما 2 بازیکن کلیدی خود را هم از دست دادیم. این موضوع مدیریتی است و منتظریم پنجره نقل وانتقالات مان باز شود چون واقعاً در مضیقه هستیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز مطرح نمود: ما نیاز داشتیم تیم را در نیم فصل تقویت کنیم. فوتبال حرفه ای است و بعضی بازیکنان دوست داشتند از تیم جدا شوند اما نتوانستیم جای آنها را پر کنیم. البته ما امروز فوتبال خوبی ارائه کردیم و بازی هفته قبل هم می توانست بدون اشتباهات داوری با 4 گل به نفع ما رقم بخورد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4737

به "تعجب می کنم که ناظر داوری به رنگ جوراب حامد لک ایراد گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعجب می کنم که ناظر داوری به رنگ جوراب حامد لک ایراد گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید