کوشش متولیان لیگ کشتی برای شروع مسابقات از آبان ماه

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ فدراسیون کشتی چندی پیش بیان کرد رقابتهای لیگ سال جاری بلافاصله بعد از مسابقات دنیای 2021 نروژ شروع می گردد. به همین دلیل با توجه به زمان برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی دنیا در روزهای 10 تا 18 مهرماه به میزبانی شهر اسلو مرکز نروژ، پیش بینی می شد لیگ کشتی هم از اواخر مهرماه شروع گردد.

کوشش متولیان لیگ کشتی برای شروع مسابقات از آبان ماه

اما به تازگی از سازمان لیگ کشتی خبرهایی می رسد گویا شروع لیگ از اواخر مهرماه به آبان ماه موکول شده که البته این تاریخ هم هنوز نهایی و قطعی نشده است.

البته سازمان لیگ کشتی عزم خود را جزم نموده تا لیگ سال 1400 را بلافاصله بعد از رقابتهای جهانی شروع کند، چراکه هفته گذشته رسماً اعلام نمود روزهای 19 تیر تا 9 مردادماه زمان اعلام آمادگی تیم ها در لیگ برتر سال 1400 خواهد بود. بعلاوه تیم ها می توانند از 20 تا 31 مردادماه هم نسبت به عقد قرارداد با کشتی گیران و مربیان اقدام نمایند.

این در حالیست که هفته گذشته محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و امید نوروزی مشاور رئیس فدراسیون در امور کشتی فرنگی جلسه ای را با متولیان سازمان لیگ برگزار کردند تا هماهنگی های لازم در این خصوص انجام گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10699

به "کوشش متولیان لیگ کشتی برای شروع مسابقات از آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش متولیان لیگ کشتی برای شروع مسابقات از آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید