کوشش 500پاسی پرسپولیس به نتیجه نرسید، اتفاق ویژه در تیم گل محمدی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت های لیگ برتر بیستم مقابل سایپا تن به تساوی بدون گل داد تا قهرمان چهار دوره متوالی رقابت های لیگ برتر برخلاف چندسال گذشته نتواند اولین سه امتیاز خود را در نخستین بازی کسب کند.

کوشش 500پاسی پرسپولیس به نتیجه نرسید، اتفاق ویژه در تیم گل محمدی

تساوی پرسپولیس مقابل سایپا سبب شد تا خیلی زود بعضی پیشکسوتان این تیم لب به انتقاد از عملکرد فنی سرخپوشان باز نمایند تا یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی بابت این موضوع اظهار گلایه کند.

500 پاس با کمترین درصد خطا

پرسپولیس در حالی مقابل سایپا پیروز به گلزنی نشد که بیش از 500 پاس کوتاه و بلند بین بازیکنان این تیم رد و بدل شد. آماری که نشان از ادامه نگرش فنی یحیی گل محمدی مبنی بر استفاده از توپ در قسمت های مختلف زمین دارد. سرخپوشان در حالی توانستند 500 پاس سالم به همدیگر بدهند که در نیم فصل دوم گذشته رقابت های لیگ برتر با راهنمایی همین مربی نیز در بیشتر بازی های خود به همین میزان پاس کاری رسیده بودند.

سرخپوشان پایتخت پاسکاری های خود را کمترین درصد خطا به مقصد می رسانند. شاگردان یحیی گل محمدی 86 درصد پاس سالم داشتند که در مقایسه با عملکرد بهترین تیم های جهان در فصل جاری قابل قبول بوده است.

به طور مثال تیم فوتبال بارسلونا که در هفته گذشته رقابت های لالیگا اسپانیا پیروز شد رئال بتیس را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد آمار 89 درصد از 600 پاس سالم را ارائه کرد. عملکردی که از لحاظ میزان صحیح پاسکاری تفاوت چندانی با شاگردان یحیی در پرسپولیس ندارد. هر چند مقایسه کردن این دو تیم از نظر فنی و سایر شرایط خیلی حرفه ای نیست.

شوت های نچسب!

سرخپوشان پایتخت در ملاقات با سایپا 16 شوت به سمت چارچوب داشتند اما تنها 5 عدد از این ضربات به چارچوب دروازه نارنجی پوشان پایتخت رسید. مهدی عبدی مهاجم اول پرسپولیس در غیاب عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت انضباطی سه شوت به سمت چارچوب داشت که هیچیک از آنها قدرت کافی برای باز کردن دروازه محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان سایپا را نداشت. شوت هایی که انتظار می رفت به تور دروازه نارنجی پوشان بچسبد اما سرخ ها در زدن ضربات آخر بی دقت بودند تا به گل نرسند.

آمار خیره نماینده یک دروازه بان!

بدون شک اکبرمنادی دروازه بان سایپا با مهار پنج شوت نقش اول کسب یک امتیاز سایپایی ها مقابل مدافع عنوان قهرمانی بود. او با عملکرد فوق العاده خود برای فینالیست آسیا خط و نشان کشید تا مهاجمان و هافبک های پرسپولیس خیلی زود متوجه شوند لیگ برتر بیستم حریفان قدرتمندی را در خود جای داده است که دست از کوشش فردی برای پیروزیت تیم های شان بر نمی دارند.

آمار پرسپولیس مقابل سایپا نشان می دهد یحیی گل محمدی توانسته تیمش را همچون فصل گذشته آماده ارائه یک بازی هجومی برای رسیدن به گل کند. تیمی که استحکام خط دفاعی خود را حفظ نموده است تا با فرمول همیشگی و بازیکنان تازه واردی که به جمع سرخ ها اضافه شده اند در جهت قهرمانی قرار بگیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8191

به "کوشش 500پاسی پرسپولیس به نتیجه نرسید، اتفاق ویژه در تیم گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش 500پاسی پرسپولیس به نتیجه نرسید، اتفاق ویژه در تیم گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید