جریمه و توقیف بیش از 4 هزار خودرو در تهران

به گزارش جعبه مهر، استاندار تهران گفت: در کل دوره محدودیت ترددها به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، 4691 خودرو جریمه و 78 خودرو نیز توقیف شدند.

جریمه و توقیف بیش از 4 هزار خودرو در تهران

به گزارش خبرنگاران از فارس، از روز 8 فروردین سال 99در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب کرد که محدودیت تردد شهرستان به شهرستان و استان به استان در سراسر کشور اجرایی گردد و در استان تهران نیز در سه محور آزادراه تهران ـ شمال، آزادراه تهران ـ قم و محور قدیم قم این محدودیت ها تا 31 فروردین ماه اعمال شد.

انوشیروان محسنی بندپی درباره این محدودیت ها گفت: بلافاصله پس از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در سه شیف کاری اقدامات لازم جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی و همین طور خروج خودروهای بومی از استان تهران انجام شد و در تهران عظیم 22 هزار و 118 خودرو برگشت داده شد و برگشتی از شرق استان نیز 338 خودرو بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به ممنوعیت حضور مردم در پارک ها نیز با 10 هزار و 417 خودرو که در اطراف بوستان ها متوقف بودند برخورد قانونی صورت گرفت.

محسنی بندپی درباره جریمه ها نیز گفت: در کل دوره محدودیت ها 4691 خودرو جریمه 500 هزار تومانی شدند و 78 خودرو به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توقیف شدند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6010

به "جریمه و توقیف بیش از 4 هزار خودرو در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه و توقیف بیش از 4 هزار خودرو در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید