جولان هواداران مسلح ترامپ در شهر های مختلف آمریکا

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- با وجود تشدید تدابیر امنیتی در واشنگتن دی سی در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن، هواداران مسلح دونالد ترامپ، در شهر های مهم آمریکا آزادانه جولان می دهند.

جولان هواداران مسلح ترامپ در شهر های مختلف آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه خبری راپتلی روز سه شنبه گزارش داد، معترضان مسلح در شهر کلمبوس مرکز ایالت اوهایو در حال راهپیمایی در خیابان های منتهی به ساختمان کنگره ایالتی مشاهده شده اند. این در حالی است که تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان های دولتی تشدید شده است و تعداد زیادی از نیرو های پلیس، از بیم خشونت های احتمالی در این مناطق مستقر شده اند.

در تجمعی که نزدیک ساختمان کنگره ایالتی اوهایو در کلمبوس برگزار گشت، یکی از معترضان گفت: هم اینک، در مورد نحوه برگزاری انتخابات، دولت بایدن و دولت ترامپ و هر چیزی که به آن ها ربط دارد، اختلافات زیادی در کشور جریان دارد و ممکن است حوادث ششم ژانویه در ساختمان کنگره بار دیگر رخ دهد.

گروه کوچکی از معترضان مسلح نیز مقابل ساختمان کنگره ایالت میشیگان در شهر لنسینگ تجمع کردند.

در این تجمع نیز یکی از معترضان گفت: ما آرام اینجا آمده ایم و قصد ایجاد خشونت نداریم. ولی با چشمانی اشکبار و صدای لرزان خودم قول می دهم که اگر به مخالفت با خواست مردم آمریکا ادامه بدهید، ما دیگر عاقل و آرام نخواهیم ماند.

در شهر آستین، گروهی از تظاهر کنندگان راست افراطی که بعضی از آن ها سلاح هایی به همراه داشتند، مقابل ساختمان کنگره ایالت تگزاس تجمع کردند.

در این تجمع، یکی از معترضان گفت:ما آرام اینجا جمع شده ایم. ما برای حمایت از متمم دوم قانون اساسی آمریکا و اعلامیه استقلال، و اصل 98 قانون اساسی آمریکا اینجا جمع شده ایم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8943

به "جولان هواداران مسلح ترامپ در شهر های مختلف آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان هواداران مسلح ترامپ در شهر های مختلف آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید