جیمی جامپ بازی منچستریونایتد - گرانادا چگونه وارد استادیوم شد؟

به گزارش جعبه مهر، ورود یک شهروند اسپانیایی به ورزشگاه محل بازی تیم های منچستریونایتد و گرانادا در لیگ اروپا کنجکاوی بسیاری را درباره نحوه دسترسی پیدا کردن او به ورزشگاه برانگیحت.

جیمی جامپ بازی منچستریونایتد - گرانادا چگونه وارد استادیوم شد؟

به گزارش خبرنگاران، بازی پنجشنبه شب تیم های فوتبال گرانادا و منچستریونایتد در اسپانیا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با یک حاشیه عجیب همراه بود. ورود یک فرد برهنه به زمین بازی در دقیقه 10 آن هم در حالی که به دلیل شیوع کرونا قرار بود هیچ تماشاگر یا هواداری اجازه ورود به استادیوم را نداشته باشد. چیزی که ماجرا را بدتر جلوه می داد، ورود این شهروند اسپانیایی به زمین مسابقه بدون رعایت هیچ یک از پروتکل های بهداشتی و نداشتن ماسک بود که می توانست سلامتی بازیکنان را به خطر بیندازد.

این اتفاق نه تنها سبب شد که بعد از این معیارها و تمهیدات امنیتی سفت و سخت تری برای جلوگیری از موارد مشابه اندیشیده گردد بلکه کنجکاوی بسیاری را درباره نحوه ورود این مرد اسپانیایی به زمین مسابقه برانگیخت.

اکنون پلیس اسپانیا با تحقیقاتی که از فرد متخلف با نام اولمو گارسیا انجام داده - فردی که ظاهراً سابقه انجام حرکاتی مشابه در گذشته را داشته اشت - گزارشی درباره نحوه ورود او به استادیوم منتشر نموده است.

طبق این گزارش؛ اولمو گارسیا ساعت 7 صبح روز بازی با عبور از نگهبانان مستقر در حدفاصل استادیوم لس کارمنس شهر گرانادا و ساختمان مجاور آن، خودش را به داخل استادیوم رسانده و به مدت 14 ساعت زیر یک بنر عظیم پنهان شده تا در زمان مناسب وارد زمین بازی گردد.

در سرانجام این بازی تیم فوتبال منچستریونایتد با نتیجه 2 بر صفر میزبان اسپانیایی خود را شکست داد و به لطف این نتیجه با کسب یک تساوی در بازی برگشت که پنجشنبه هفته جاری در استادیوم اولدترافورد برگزار می گردد هم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد نمود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9772

به "جیمی جامپ بازی منچستریونایتد - گرانادا چگونه وارد استادیوم شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمی جامپ بازی منچستریونایتد - گرانادا چگونه وارد استادیوم شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید