حداقل امتیاز اکسپرس انتری

به گزارش جعبه مهر، به مجموعه این پروفایل ها در سیستم اکپرس انتری به اصصلاح استخر یا pool گفته می شود. این استخر که حاوی اطلاعات و پروفایل متقاضیان می باشد به این منظور تشکیل می شود که اداره مهاجرت کانادا براساس الویت بندی، دارا بودن امتیاز بالای متقاضی، متناسب بودن امتیازات و صلاحیت های متقاضی با نیاز بازار و در بازه های زمانی مشخصی، نیروهای متخصص را انتخاب و برای آنها دعوتنامه صادر نماید. کسانیکه در سیستم اکسپرس انتری پذیرفته می شوند می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

حداقل امتیاز اکسپرس انتری

سیستم استخر اکسپرس انتری به این صورت است که در طی سال در بازه های زمانی مختلف، از کسانی که امتیاز بالاتری در سیستم امتازدهی کسب کرده اند دعوت به عمل می آید. در صورتی که برای متقاضی دعوتنامه فرستاده شد، 60 روز برای ارائه درخواست کامل خود به صورت آنلاین جهت اخذ اقامت دائم کانادا زمان خواهد داشت. سپس از تاریخ ارسال درخواست، اداره مهاجرت کانادا ظرف مدت 6ماه به درخواست متقاضی پاسخ خواهد داد.

محاسبه امتیازات اکسپرس انتری

در سیستم امتیازدهی اکسپرس انتری 6 فاکتور مهم وجود دارد که متقاضیان مهاجرت به کانادا از این روش باید امتیازات لازم برای این فاکتورها را به حد لازم کسب نمایند. اما این شش فاکتور نمره دهی برای تایید صلاحیت مهاجرت به کانادا عبارتند از:

  • سن
  • تحصیلات
  • تجربه کاری
  • مهارت های زبان انگلیسی و/یا فرانسوی
  • شغل هماهنگ شده و تعیین یا جاب آفر در کانادا
  • انطباق پذیری

اگر متقاضیان بتوانند حداقل امتیاز لازم برای هر مهارت را کسب نمایند، امتیاز مهاجرت به کانادا را دریافت خواهند کرد. در مهاجرت به کانادا از روش اکسپرس انتری، امتیازبندی به دو صورت 100 و 1200 محاسبه می شود. در این امتیاز بندی، امتیازی که شما را واجد شرایط برای اقامت دائم می کند، حداقل 67 امتیاز است. به این صورت که امتیاز شما را دوبار می سنجند؛ بار اول از 100 بررسی می شود یعنی پس از کسب حداقل امتیاز 67 ، ثبت نام اولیه تان در سایت اداره مهاجرت کانادا انجام می گیرد و سپس اگر صلاحیت شما تایید شد، پروفایل خود را تشکیل می دهید و سراغ کسب امتیاز حداکثر 1200 می روید که به دو بخش 600 امتیازی تقسیم می شود.

بخش اول، امتیازات مربوط به تعیینات فرد متقاضی است که به عواملی مانند سن، تحصیلات، تسلط به زبان انگلیسی و فرانسه، سابقه کاری در داخل یا خارج از کانادا بستگی دارد. اگر از این 600 امتیاز چیزی دریافت کنید، 600 امتیاز دوم در صورتی به شما تعلق می گیرد که از یکی از استان های کانادا دعوت نامه داشته باشید. متقضیان همچنین باید مدرک آیلتس با حداقل نمره CLB7 را داشته باشند تا شرایط لازم برای ثبت پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری را داشته باشند.

حداقل امتیاز اکسپرس انتری 2020

طبق آخرین آپدیت های ارائه شده، پس از شیوع ویروس کرونا حداقل امتیاز اکسپرس انتری در پنج کلاس تجربه کانادایی (CEC) اکنون حداقل امتیاز اکسپرس انتری در سیستم رتبه بندی CRS از 467 به 447 کاهش یافت زیرا کانادا آخرین استخراج از استخر اکسپرس خود را با هدف دریافت نامزدهای کلاس تجربه کانادایی انجام داد.

همچنین در استخراج تاریخ 14 می 2020 که نتیجه آن در 15 می اعلام شد، مشاهده شد که 3 هزار و 371 نامزد برای دریافت اقامت دائم، نامه دعوت به درخواست اقامت یا ITA را دریافت کرده اند.

شما می توانید برای محاسبه آنلاین امتیازات خود در سیستم اکسپرس انتری به مقاله بعدی ما مراجعه نمایید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: اینترنت
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7959

به "حداقل امتیاز اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداقل امتیاز اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید