حمایت از گردشگری کاملا در چارچوب مسئولیت اجتماعی است

به گزارش جعبه مهر، ایسنا/ براساس سخنان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد، حمایت از گردشگری کاملا در چارچوب مسئولیت اجتماعی است.

حمایت از گردشگری کاملا در چارچوب مسئولیت اجتماعی است

جریان چیست؟

محمدرضا قمی ضمن تاکید بر این که گردشگری یکی از صنایع اصلی در استان یزد است، اظهار کرد: این صنعت به طور مستقیم به رفاهیات مردم وابسته است و ارتقای آن منجر به ارتقای رفاه جامعه خصوصا بخش خدمات و کسبه می گردد.

وی با بیان اینکه صنایع و معادن یزد مکلف به حمایت از گردشگری نیستند، گفت: شاید وظیفه ای در این خصوص تعریف نشده باشد، اما مسئولیت اجتماعی ایجاب می نماید که صنایع و معادن گردشگری را مورد حمایت قرار دهند چرا که گردشگری علاوه بر بعد مالی، مستقیما با نشاط اجتماعی نیز ارتباط دارد.

قمی با تاکید بر اینکه حمایت از گردشگری در قالب برگزاری تورهای گردشگری معدن و صنعت می تواند یک مسئولیت اجتماعی باشد، توضیح داد: همانقدر که ساخت یک مدرسه، مسجد، حسینیه و بیمارستان و زیرساخت های مشابه آن زیبا و موثر است، با تقویت گردشگری می توان زیرساخت های این حوزه را ارتقا داده و برای افراد زیادی اشتغالزایی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی یزد با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی می تواند در قالب هر خدمتی به جامعه تعریف گردد، ارتقای گردشگری را کاملا در چارچوب مسئولیت های اجتماعی بیان کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8830

به "حمایت از گردشگری کاملا در چارچوب مسئولیت اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از گردشگری کاملا در چارچوب مسئولیت اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید