خبرنگاران استاندار اصفهان: مصمم به حل مسائل مردم هستیم

به گزارش جعبه مهر، کاشان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: برای برطرف کردن مسائل مردم مصمم هستیم و در حد امکان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

خبرنگاران استاندار اصفهان: مصمم به حل مسائل مردم هستیم

عباس رضایی شامگاه یکشنبه در حاشیه دیدار خود با جمعی از مردم کاشان به خبرنگاران بیان نمود: مردم کاشان مانند سایر مردم شهرستان های استان اصفهان دارای مسائل، مسایل و کمبودهایی هستند که برخی از این مسائل به لحاظ اصلاح نشدن قانون و مقررات و برطرف کردن آنها مستلزم وضع قوانین جدید است.

وی هدف از سفر به شهرستان ها را آشنایی نزدیک با مسایل و مسائل مردم و مسوولان بیان نمود و اضافه کرد: برخی مسائل و مسایل را البته می توان با همکاری و همیاری مردم و دستگاه های اجرایی در شهرستان برطرف کرد.

استاندار اصفهان شرح داد: برخی مسایل و مسائلی نیز در شهرستان کاشان وجود دارد که نیازمند توجه استانداری و پیگیری آنها از سوی مدیران کل است.

وی با بیان اینکه در کاشان سرمایه گذاران فهیمی وجود دارند، تاکید کرد: با توجه به هماهنگی، یکدلی، وحدت و ظرفیت هایی که در این منطقه وجود دارد، بخشی از مسایل و مسائل را می توان در خود شهرستان رسیدگی کرد.

رضایی تشریح کرد: امروز مردمانی از شهرها و روستاهای کاشان برای بیان مسائل خود مراجعه کردند که برخی از مسائل تلفنی با مدیران کل استان مطرح و بخشی برطرف شد و برای حل برخی از مسائل نیز قول مساعد دادند.

وی ادامه داد: برخی مسائل کاشانی ها نیز نیازمند نامه نگاری اداری و همچنین بودجه و اعتبار است که باید برطرف کردن آنها در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

نزدیک به 40 نفر در این دیدار که نزدیک به چهار ساعت به درازا کشید، مسایلی مانند خسارت ناشی از بیماری کرونا، طرح جامع آستان سلطان علی ابن محمد باقر (ع) مشهد اردهال، مسائل معدن، مساله زمین های حریم تپه های سیلک، کاهش تولید، دریافت تسهیلات، کمبود آب برای کشاورزی و مسکن معلولان را با استاندار اصفهان مطرح کردند.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر، 107 شهر و یک هزار و 934 روستا دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از 368 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6442

به "خبرنگاران استاندار اصفهان: مصمم به حل مسائل مردم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اصفهان: مصمم به حل مسائل مردم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید