خبرنگاران تیم فوتبال یزدلوله بدون محروم به مصاف شوش خوزستان می رود

به گزارش جعبه مهر، یزد- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال یزدلوله گفت: این تیم بدون بازیکن محروم و با 2 مصدوم شامل مهدی علی مرادی و علی غلامی به مصاف تیم استقلال شوش خوزستان می رود.

خبرنگاران تیم فوتبال یزدلوله بدون محروم به مصاف شوش خوزستان می رود

محمود امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این مسابقه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور با رعایت نکات بهداشتی روز پنجشنبه(23 مردادماه) در شوش برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه تیم حریف مدعی رقابت هاست، ادامه داد: تمامی نقاط ضعف و قوت این تیم توسط کادرفنی طی روزهای گذشته آنالیز شده و با توجه به اهمیت ملاقات امیدواریم با کسب نتیجه مناسب در جدول مسابقات ارتقا یابیم .

تیم فوتبال یزدلوله در 15 مردادماه جاری با نتیجه 2 بر یک تیم شاهین بندرعامری بوشهر را در ملاقات خانکی شکست داد و به این ترتیب صاحب 18 امتیاز شد و در صندلی سوم گروه سوم لیگ نهاده شد .

یزد لوله در گروه سه با تیم های استقلال شوش، استقلال اهواز، سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان ، شاهین بندر عامری، پویندگان کوشش مرودشت، تامرادی کهگیلویه و بویراحمد، خلیج فارس میناب و آذراب اراک هم گروه است.

در مرحله دوم 10 تیم صعود نماینده به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در سه گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می نمایند.

هم اکنون تیم های یزد لوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند

در حال حاضر 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود 600 مسابقه فوتبال در لیگ های استانی برگزار می گردد که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7059

به "خبرنگاران تیم فوتبال یزدلوله بدون محروم به مصاف شوش خوزستان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال یزدلوله بدون محروم به مصاف شوش خوزستان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید