خبرنگاران رعب و وحشت النصر از یک بازیکن پرسپولیس؛ پای فرهاد مجیدی هم در میان است

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- وینگر پرسپولیس تا به حال سه بار توانسته دروازه تیم النصر عربستان را باز کند.

خبرنگاران رعب و وحشت النصر از یک بازیکن پرسپولیس؛ پای فرهاد مجیدی هم در میان است

به گزارش خبرنگاران، تیم های پرسپولیس و النصر عربستان امروز(شنبه) از ساعت 18:30 دقیقه در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف هم بروند. پیروزِ این مسابقه به دیدار نهایی راه پیدا می کند.

النصر عربستان تا به حال 13 بازی جلوی نمایندگان ایران انجام داده و 19 گل را دریافت کرده است. در این بین احسان پهلوان، ستاره کنونی تیم فوتبال پرسپولیس با زدن سه گل، گربه سیاه تیم عربستانی است.

وینگر پرسپولیس، با لباس تیم فوتبال ذوب آهن تا به حال سه گل به النصر زده است. او بیش از هر بازیکن دیگری توانسته به النصر گلزنی کند و باید دید امشب چه عملکردی خواهد داشت. پهلوان در مرحله گروهی سال 2016 و در 2 بازی رفت و برگشت سه گل به النصر زد. او 2 بار در بازی رفت و یک گل در بازی برگشت به النصر زد و باعث شد تا تیم عربستانی از گردونه مسابقات کنار برود.

دیگر گلزنان نمایندگان ایران به النصر عربستان: ادموند بزیک، خداداد عزیزی، حنیف عمران زاده، فرهاد مجیدی، هوارملامحمد، ایگور کاسترو(2)، محمد قاضی، شاهین خیری، مهدی طارمی، کاوه رضایی، مسعود حسن زاده، هاشم بیک زاده، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده و ارسلان مطهری.

در سوی مقابل عبدالرزاق حمدالله با زدن چهار گل، بهترین گلزن النصر در برابر تیم های ایرانی بوده است. او سه گل به سپاهان و یک گل به ذوب آهن زده است و باید دید می تواند دروازه سومین تیم ایرانی را با لباس نماینده عربستان باز کند یا خیر.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7661

به "خبرنگاران رعب و وحشت النصر از یک بازیکن پرسپولیس؛ پای فرهاد مجیدی هم در میان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعب و وحشت النصر از یک بازیکن پرسپولیس؛ پای فرهاد مجیدی هم در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید