در جام باشگاه های دنیا دست و پا بسته نخواهیم بود

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) وارد هفته دوم خواهد شد. تیم خاتم اردکان در هفته نخست مسابقات پس از شکست مقابل شهرداری ورامین فردا میهمان دورنا ارومیه است.

در جام باشگاه های دنیا دست و پا بسته نخواهیم بود

محمد سالک در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شکست در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: شهرداری ورامین یکی از تیم های آماده در رقابت های لیگ برتر است. تمریناتش را از 2 ماه پیش شروع نموده است و حدود 6 بازی تدارکاتی داشته است در حالیکه تیم ما دیر بسته شد و 2-3 جلسه تمرینی بدون دیدار تدارکاتی داشته است.

سرمربی تیم خاتم اردکان در ادامه اضافه نمود: شهرداری ورامین بسیار خوب و هماهنگ بازی کرد. عدم هماهنگی در تیم ما مشهود بود، بعد از دیدار مقابل اردکان سعی کردیم تیم را هماهنگ کنیم و امیدوارم در آینده هماهنگ تر شویم.

وی درباره بازی هفته دوم مقابل دورنا ارومیه گفت: دورنا تیم جوان و با انگیزه ای است. بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی مقابل تیم جوان مشخصات خاص خود را دارد باید حواس جمع مقابل این تیم بازی کنیم و به امید پیروزی به ارومیه می رویم.

سالک با بیان اینکه خاتم اردکان نماینده ایران در جام باشگاه دنیا است، گفت: برای امسال برنامه ای برای حضور در جام باشگاه های دنیا نداشتیم، هدف ما برای سال آینده بود. بانک سرمایه باید امسال شرکت می کرد اما چون منحل شد سهمیه به خاتم داده شد و اگر شرکت نمی کردیم امتیاز از ایران گرفته می شد. به همین دلیل مجبور شدیم در جام باشگاه های دنیا در امسال شرکت کنیم.

او در خاتمه گفت: با توجه به بودجه و زمان طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که تیم دست و پا بسته ای در جام باشگاه های دنیا نباشیم. هدف اصلی ما ابتدا کسب نتایج خوب در لیگ ایران و سپس در مسابقات جام باشگاه های دنیا است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 528

به "در جام باشگاه های دنیا دست و پا بسته نخواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جام باشگاه های دنیا دست و پا بسته نخواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید