دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در انزلی برگزار گردید

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان بعدازظهر جمعه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رقابت ها در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در منطقه آزاد انزلی برگزار گردید.

دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در انزلی برگزار گردید

ایمان دلیرحیرتی اضافه نمود: شرکت نمایندگان در گروه سنی پیشکسوتان و جوانان مسافت 30 کیلومتر و در بخش بزرگسالان نیز مسافت 50 کیلومتر را رکاب زدند. در انتها به نفرات اول تا هفتم هر رده سنی هدایای نقدی اهدا شد.

وی با اشاره به حضور 144 ورزشکار از 17 استان کشور در این دوره از رقابت ها، گفت: بازیکنان تیم ملی دوچرخه سواری نیز در کنار سایر ورزشکاران رکاب زدند.

دلیر حیرتی بیان نمود: در رده سنی جوانان مهدی بیدرام، مهدی ملایی و مسعود خانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نموده و سیدمهدی میرباقری، جواد دنیادیده و امید اسفندیاری در رده سنی پیشکسوتان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان توضیح داد: در رده سنی بزرگسالان که با حضور رکاب زنان تیم ملی برگزار گردید، محمد گنج خوانلو اول، مهدی سهرابی کاپیتان تیم ملی مقام دوم و محسن رحمانی مقام سوم را توانستند از آن خود نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 662

به "دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در انزلی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در انزلی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید