دیدارهای فوتبال المپیک توکیو هم بدون تماشاگر برگزار می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، پیش از این مقامات برگزارکننده سی و دومین دوره بازی های المپیک در خصوص حضور حداکثر 10 هزار تماشاگر داخلی در محل برگزاری این بازی ها به توافق رسیده بودند اما در پی اعلام شرایط اضطراری در مرکز ژاپن، این تصمیم تغییر نموده است.

دیدارهای فوتبال المپیک توکیو هم بدون تماشاگر برگزار می گردد

بر این اساس و طبق اعلام نو برگزارنمایندگان المپیک، این دوره بازی ها در توکیو و منطقه ها همسایه مانند Saitama ، Chiba و Kanagawa بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

این تصمیم البته در ابتدا شامل جزیره هوکایدو نمی شد طوریکه قرار بود رقابت های فوتبال در این منطقه طبق تصمیم قبلی با حداکثر 50 درصد ظرفیت سالن (حداکثر 10 هزار تماشاگر) برگزار گردد اما برنامه برگزارنمایندگان المپیک در خصوص این رقابت ها هم تغییر کره است.

بنا به اعلام سایت kyodo news، نائومیچی سوزوکی فرماندار هوکایدو درخواست نموده مسابقات فوتبال در این منطقه هم بدون تماشاگر برگزار گردد. وی به خبرنگاران اینگونه اعلام نموده که برگزارنمایندگان پس از تبادل نظر با مقامات هوکایدو تصمیم قبلی خود را مبنی بر اجازه تماشاگران در محل دیدارهای فوتبال را تغییر داده اند.

قرار است از 22 آگوست شرایط اضطراری در توکیو اعمال گردد و علت اتخاذ این تصمیم نو هم جلوگیری از تردد و جابه جایی مردم میان هوکایدو توکیو است.

هوکایدو بعلاوه محل برگزاری رقابت های ماراتن و پیاده روی است. پیش از این اسم از طرف مسئولان برگزاری بازی ها اینگونه اسم شده بود که مردم در جریان برگزاری این رویدادها از تجمع در طول مسیرها خوددداری نمایند.

استانهای میاگی ، فوکوشیما و شیزوکا جزو منطقه های هستند که تماشاگران ژاپنی در طول برگزاری المپیک اجازه حضور در آنها را دارند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهال اول تا 17 مردادماه برگزار می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10563

به "دیدارهای فوتبال المپیک توکیو هم بدون تماشاگر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای فوتبال المپیک توکیو هم بدون تماشاگر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید