راهنمای انتخاب مدل رنگ آشپزخانه مطابق با مد روز ، عکس 2016

به گزارش جعبه مهر، انتخاب مدل رنگ آشپزخانه موضوعی است که اصولا در مراحل اولیه ساخت یا بازسازی آشپزخانه چندان مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا زمانی که درباره بازسازی آشپزخانه خود فکر می کنیم، بیشتر ما با گزینه های امتحان پس داده ای مانند کابینت های سفید یا چوبی، کانترهای گرانیتی یا کوارتزی و یا استفاده از استیل ضد زنگ در دکوراسیون آشپزخانه روبرو می شویم و نوع رنگ انتخابی در مراحل بعدی معین می گردد.

راهنمای انتخاب مدل رنگ آشپزخانه مطابق با مد روز ، عکس 2016

اما همینکه تحقیقات را در این زمینه آغاز کنید متوجه می شوید که بیشتر آشپزخانه های شیک و زیبای امروزی، آنهایی هستند که از رنگ های متعدد و نامرسوم با عناصر متفاوت طراحی و تزیین شده اند. اگر استایل طراحی شما مینیمالیستی و مدرن یا روستیک باشد، رنگ آشپزخانه برای کابینت ها، دیوار پشت ظرفشویی و سایر اکسسوری ها، عمدتا از بین رنگ های کم شدت خاکستری یا برجسته و هایگلاس قرمز انتخاب می شوند.

یکی از رنگ هایی که کمتر در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد زرد است. زرد درست مانند اشعه های نور خورشید، لذت بخش و انرژی دهنده است، جالب است بدانید تحقیقات علمی نشان داده که رنگ زرد اشتهای افراد را تحریک می نماید که کاملا مناسب فضای آشپزخانه است. زرد رنگ بی نظیری برای روشن کردن هر آشپزخانه ای است بخصوص آنهایی که در فضاهای کوچک و تاریک قرار دارند.

آبی تیره همواره رنگی خیره کننده و در عین حال تسکین دهنده است. آبی تیره در آشپزخانه های امروزی نامرسوم بوده و کمتر از آن استفاده می گردد. ترکیب آبی تیره با رنگ سفید و قهوه ای در آشپزخانه جلوه بسیار شیک و باشکوهی در محیط ایجاد می نماید که کمتر در جایی دیده شده است.

خاکستری در آشپزخانه های مدرن و کمینه گرای امروزی بهترین گزینه است. خاکستری همواره شیک، سطح بالا و بی پیرایه است و به راحتی با رنگ های سفید و چوبی در آشپزخانه ها ترکیب می گردد.

در ادامه مدل های دیگر را مشاهده خواهید کرد:

مدل رنگ آشپزخانه

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: اتاق
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7859

به "راهنمای انتخاب مدل رنگ آشپزخانه مطابق با مد روز ، عکس 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب مدل رنگ آشپزخانه مطابق با مد روز ، عکس 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید