روزانه 15 پرونده در کمیسیون رسیدگی به شکایات استان تهران بررسی می شود

به گزارش جعبه مهر، معاون گردشگری استان تهران گفت: با توجه به لغو سفرهای نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی هموطنان که هنوز پیروز به دریافت تمام یا بخشی از هزینه بهای کنسلی خدمات سفر خود از دفاتر خدمات مسافرتی نشده اند، اقدام به طرح موضوع به کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران کرده اند.

روزانه 15 پرونده در کمیسیون رسیدگی به شکایات استان تهران بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، محمد کرمی امروز سه شنبه 20 خرداد گفت: در حال حاضر با حفظ پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا جلسات کمیسیون رسیدگی به شکایات برای تسریع فرایند پاسخ گویی به صورت روزانه برگزار و آرای صادره در کوتاه ترین زمان به طرفین شکایت ابلاغ می شود.

کرمی گفت: جلسات رسیدگی به شکایات در تمام ایام هفته برگزار می شود و روزانه 15 پفراینده در کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران مورد طرح و بررسی قرار می گیرد تا در آینده نزدیک کلیه شکایات کنسلی تورهای نوروزی به اتمام برسد.

او گفت هموطنان می توانند از طریق شماره های 88773826 با واحد شکایات معاونت گردشگری تماس بگیرند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6385

به "روزانه 15 پرونده در کمیسیون رسیدگی به شکایات استان تهران بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 15 پرونده در کمیسیون رسیدگی به شکایات استان تهران بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید