زمان توزیع کارت آزمون ارشد اعلام شد، امشب آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش جعبه مهر، مهلت تمدید شده برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 ساعت 24 امشب چهارشنبه 26 آذر سرانجام می پذیرد.

زمان توزیع کارت آزمون ارشد اعلام شد، امشب آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرنگاران، مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و همچنین ثبت نام برای بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که از روز یکشنبه 16 آذر شروع شده بود، با توجه به مهلت تمدید شده، ساعت 24 امشب 26 آذر خاتمه می پذیرد.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می گردد و بر اساس آخرین آمار اعلام شده تعداد 302 هزار و 266 داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام نمایند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از روز دوشنبه مورخ سوم تا روز چهارشنبه پنجم خرداد 1400 به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می گردد.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در روزهای پنجشنبه و آدینه 6 و 7 خردادماه 1400برگزار خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8624

به "زمان توزیع کارت آزمون ارشد اعلام شد، امشب آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان توزیع کارت آزمون ارشد اعلام شد، امشب آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید