سامانه اینترنتی دیدار مردمی شرکت واحد راه اندازی شد

به گزارش جعبه مهر، یکی از این ابزارها، دیدار مستقیم و رو در روی شهروندان با مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت واحد بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا، انجام دیدار مردمی به صورت حضوری عملاً امکان پذیر نمی باشد.

سامانه اینترنتی دیدار مردمی شرکت واحد راه اندازی شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهندس محمود ترفع با اعلام این که شرکت واحد به منظور تقویت تعامل با شهروندان و با هدف ارتقای خدمات رسانی به آنها، از همه ابزارهای ارتباطی بهره می گیرد، اضافه نمود: یکی از این ابزارها، دیدار مستقیم و رو در روی شهروندان با مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت واحد بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا، انجام دیدار مردمی به صورت حضوری عملاً امکان پذیر نمی باشد.

ترفع با اشاره به اهمیت محور هوشمندسازی در ادبیات گفتمان مدیریت شهری، گفت: دستاورد توسعه سامانه دیدار مردمی، علاوه بر تسهیل در تعاملات شهروندان با مسئولان و تسریع در رسیدگی به مسائل، موجب کاهش بوروکراسی های معمول، عدم احتیاج به مراجعات حضوری به ویژه با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز کاستن از ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد با قدردانی از پیگیری و همکاری مرکز ارتباطات شهرداری تهران در راه اندازی و شروع به کار سامانه اینترنتی دیدار مردمی شرکت واحد، گفت: با راه اندازی این سامانه، مسیرهای ارتباطی هر چه بیشتری به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و نقدها به ویژه با مدیران ارشد مجموعه فراهم خواهد شد و به شهروندان اطمینان می دهیم که پیغام های آنها بلافاصله بعد از ثبت، مورد آنالیز، پیگیری و رسیدگی قرار می گیرد و پاسخ آن به وسیله سامانه به آگاهی شهروند پیغام دهنده می رسد.

لازم به ذکر است، شهروندان برای ثبت و پیگیری درخواست های خود می توانند به نشانی اینترنتی publicmeeting.tehran.ir و همچنین، پرتال اینترنتی شهرداری تهران و سایت تهران من مراجعه کنند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9370

به "سامانه اینترنتی دیدار مردمی شرکت واحد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه اینترنتی دیدار مردمی شرکت واحد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید