عراق، داعش 4 نظامی را کشت و و 3 غیر نظامی را ربود

به گزارش جعبه مهر، عناصر داعش دوشنبه شب در اقدامی جنایتکارانه، چهار نفر از سربازان ارتش عراق را در کرکوک کشته و همزمان سه نفر از شهروندان عراقی را نیز در دیاله ربود.

عراق، داعش 4 نظامی را کشت و و 3 غیر نظامی را ربود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المعلومه، تروریست های داعش دیشب با حمله یکی از پایگاه های نظامی ارتش عراق در کرکوک، چهار سرباز عراقی را کشتند.

پایگاه اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق اطلاع داد که در این حمله عناصر داعش، چهار سرباز دیگر عراقی نیز زخمی و راهی بیمارستان شدند.

مرکز اطلاع رسانی ارتش عراق اضافه نمود: داعشی ها این حمله را در مرکز نظامی تیپ پنجم ارتش در منطقه داقوق کرکوک انجام دادند.

عناصر داعش دیشب در ادامه جنایات خود در عراق، همچنین سه نفر از شهروندان عراقی را در روستایی در دیاله ربوند.

احمد الجبوری نماینده استان دیاله در مجلس عراق در این رابطه گفته که داعش دوشنبه شب با حمله به روستای صفافه در نزدیکی منطقه قره تپه (113 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) سه نفر از اهالی این روستا را ربود.

نماینده عراقی این اقدام را خیلی خطرناک و ناشی از فقدان امنیتی در عراق خواند؛ چرا که روستای نامبرده تنها چند کیلومتر با قره تپه فاصله دارد.

الجبوری خواهان انجام تحقیقات فوری برای معین شدن سرنوشت ربوده شدگان شد و بیان نمود که مساله تغییر چند روز پیس رئیس پلیس منطقه به ضرر امنیت قره تپه تمام شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7194

به "عراق، داعش 4 نظامی را کشت و و 3 غیر نظامی را ربود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، داعش 4 نظامی را کشت و و 3 غیر نظامی را ربود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید