عصفوری: نگران جان دوچرخه سواران ناشنوا در جاده ها هستیم

به گزارش جعبه مهر، رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان گفت: دوچرخه سواران ناشنوا 5 سال است که هیچ فعالیتی ندارند و سال جاری اگر شرایط از نظر کرونا به حالت عادی برگردد، سعی داریم این رشته را دوباره احیا کنیم.

عصفوری: نگران جان دوچرخه سواران ناشنوا در جاده ها هستیم

فرهاد عصفوری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مدت 5 سال است که در تیم دوچرخه سواری ناشنوایان هیچ فعالیتی صورت نگرفته و تمرکز فدراسیون قبلی تنها بر روی چند رشته خاص بوده است.

او گفت: سال جاری با حمایت مهران تیشه گران به دنبال آن بودیم تا با استعدادیابی در این رشته بازیکنان جدیدی را شناسایی کنیم و تعداد دوچرخه سواران ناشنوا را افزایش دهیم که البته بیماری کرونا برنامه ریزی ها را تحت الشعاع قرار داد و هنوز نتوانسته ایم برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی کنیم.

وی گفت: اگر کرونا اجازه دهد تصمیم داریم دوچرخه سواری ناشنوایان را دوباره احیا کنیم و بتوانیم در مسابقات آینده حضور فعالی داشته باشیم.

رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان یکی از مسائل این رشته را همکاری نکردن هیات های استانی اعلام کرد و اضافه نمود: دوچرخه سواران ناشنوا به دلیل نقض عضوی که دارند بسیاری از هیات های استانی نگران سلامت جانی این ورزشکاران هستند که در کنار جاده مسئله ای برای آنها ایجاد نگردد. به همین خاطر همکاری زیادی برای فعال شدن دوچرخه سواری ناشنوایان ندارند، امیدوارم که بتوانیم شرایط ایمنی را برای دوچرخه سواران ناشنوا در استان ها ایجاد کنیم تا این دغدغه رفع گردد.

او گفت: اگر کرونا اجازه دهد سعی داریم در سه رشته جاده، کوهستان و پیست فعالیت در دوچرخه سواری ناشنوایان را گسترش دهیم و در آینده دوچرخه سواری ناشنوایان را در سطح آسیا و دنیا مطرح کنیم.

عصفوری در خاتمه یکی دیگر از مسائل دوچرخه سواران ناشنوایان را کمبود تجهیزات اعلام کرد و اضافه نمود: متاسفانه به دلیل این که واردات دوچرخه ممنوع شده است، هزینه خرید دوچرخه افزایش پیدا نموده و دوچرخه سوار برای خرید یک دوچرخه در حد حرفه یی باید 150 میلیون هزینه کند که البته تامین چنین هزینه ای برای ورزشکاران سخت است . بنابراین سعی می کنیم شرایطی را ایجاد کنیم تا ورزشکار امکان استفاده از یک دوچرخه در هر سه رشته را داشته باشد تا هزینه ها را در حد امکان کاهش دهیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6823

به "عصفوری: نگران جان دوچرخه سواران ناشنوا در جاده ها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصفوری: نگران جان دوچرخه سواران ناشنوا در جاده ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید