عملیات ضدعفونی گسترده مشهد با اولویت مناطق کم برخوردار

به گزارش جعبه مهر، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: عملیات ضدعفونی گسترده ای با اولویت محله های حاشیه شهر در کلیه معابر و سطوح شهری توسط خودرو ها و نیرو های آتش نشانی آغاز شده است.

عملیات ضدعفونی گسترده مشهد با اولویت مناطق کم برخوردار

به گزارش از ، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: عملیات ضدعفونی گسترده ای با اولویت محله های حاشیه شهر از ساعت 10 صبح امروز با موضوع سازمان آتش نشانی جهت اعلام پیام هایی برای تأکید برخارج نشدن شهروندان از منزل و جدی دریافت کرونا به همراه ضدعفونی کلیه معابر و سطوح شهری توسط خودرو ها و نیرو های آتش نشانی آغاز شده است.

او با بیان این که این عملیات گسترده توسط 50 خودرو آتش نشانی به تفکیک هر منطقه عملیاتی و 10 خودرو اجرایی می شود، شرح داد: از این تعداد 6 دستگاه خودرو آتش نشان در محدوده ایستگاه خود با بلندگو و آژیر گردان روشن و پیام های خروج نشدن از منازل، کرونا را جدی بگیریم را به صورت مستمر همراه با آژیر به شهروندان محله های مورد نظر اعلام خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: براین اساس امروز اعلام شرایط قرمز با به صدا درآوردن آژیر در چهارراه مخابرات تا انتهای شریعتی رفت و برگشت، ابتدای عبدالمطلب به بولوار خیام رفت و برگشت از میدان فردوسی قره نی و میدان توحید، میدان شهید عباسپور تا انتهای خیابان حر (ایستگاه 49) و برگشت به شهید عباسپور، میدان شهدا تا چهارراه مصلی رفت و برگشت و ملک آباد ابتدای بزرگمهر تا پل پرتویی و برگشت به فلکه پارک این مانور برگزار می شود.

یعقوبی ادامه داد: علاوه بر برنامه فوق عملیات ضدعفونی معابر جداگانه توسط 15 دستگاه خودرو آتش نشان در بولوار شریعتی (تقاطع اندیشه تا انتهای خیابان شریعتی)، بولوار عبدالمطلب (تقاطع مطهری تا بولوار خیام)، محله شهرک شهید رجائی، مفتح شرقی (از 100متری تا کنه بیست)، کوی صاحب الزمان، خیابان شیرازی (حرم تا شهدا) خیابان توحید (شهدا تامطهری)، نواب صفوی (حرم تا چمن و پنجراه) و بولوار وکیل آباد (میدان پارک تا پل پرتویی) در حال انجام است.

او شرح داد: هرشب عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر به ویژه معابر پرتردد، مراکز درمانی سطح شهر، پایانه های مسافربری، حمل و نقل بار توسط 7 خودرو مه پاش ضدعفونی و گندزدایی می شود، همچنین در طول روز این عملیات توسط 25 اکیپ در نقاط حساس و پرتردد شهری بصورت چند نوبت انجام می شود.

/ ز.م

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5248

به "عملیات ضدعفونی گسترده مشهد با اولویت مناطق کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ضدعفونی گسترده مشهد با اولویت مناطق کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید