فدراسیون فوتبال کلمبیا در انتظار گزارش شکست&zwnjهای کارلوس کی&zwnjروش

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر دو شکست سنگین برابر اروگوئه و اکوادور را تجربه کرد تا شرایط ادامه کار کارلوس کی روش سرمربی تیم کلمبیا در ابهام قرار بگیرد. هرچند تعدادی از خبرنگاران و رسانه های کلمبیا و همچنین روزنامه رکورد پرتغال خبر از جدایی کی روش را داده اند، اما هنوز شرایط این مربی برای ادامه کار در این تیم معین نیست.

فدراسیون فوتبال کلمبیا در انتظار گزارش شکست&zwnjهای کارلوس کی&zwnjروش

سایت ANTENA2 در گزارشی درباره آخرین شرایط کی روش و تیم کلمبیا پرداخته است و تأکید کردند با وجود بازی های کلمبیا در ماه مارس برابر برزیل و پاراگوئه معلوم نیست کی روش از این تیم جدا می گردد یا خیر.

این سایت نوشت: فدراسیون فوتبال کلمبیا صحبت هایی با نزدیکان کی روش داشته است و از این مربی گزارشی را درباره شکست مقابل اوروگوئه و پاراگوئه درخواست کرد. در خصوص مسائل اقتصادی هیچ پیشرفتی در مذاکرات صورت نگرفته چون اوضاع اقتصادی فدراسیون کلمبیا مناسب نیست و مبلغ غرامت کی روش بالاست.

واقعیت این است که فدراسیون کلمبیا هیچ تصمیم رسمی نگرفته و قرار است کمیته اجرایی این فدراسیون هفته دوم ماه دسامبر تصمیم گیری کند.

در خصوص گزینه های بعدی تیم ملی هیچ خبر رسمی از فدراسیون منتشر نشده است. اگرچه این احتمال است که یک مربی کلمبیایی جای کی روش انتخاب گردد. در خصوص پکرمن گفته می گردد تماس هایی با نزدیکان او گرفته شده اما رامون خسورون رئیس فدراسیون کلمبیا چند روز پیش این خبر را تکذیب کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8559

به "فدراسیون فوتبال کلمبیا در انتظار گزارش شکست&zwnjهای کارلوس کی&zwnjروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال کلمبیا در انتظار گزارش شکست&zwnjهای کارلوس کی&zwnjروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید