فرصت خرید از نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان مهیا شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی5 تا 8 آذرماه در اصفهان برپا می گردد و 100 مشارکت کننده داخلی و خارجی و نمایندگان شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان و چین را میزبانی می نماید.

فرصت خرید از نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان مهیا شد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از واحد رسانه مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، رسول محققیان در این زمینه اظهار کرد: دومین روز نمایشگاه از ساعت 10 صبح، ویژه بازدید متخصصان است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه شاخص ترین شرکت های بخش ماشین آلات به خصوص حوزه آبیاری حضور یافته اند و بیش از 10 نشریه تخصصی مهندسی کشاورزی پوشش خبری کشوری این نمایشگاه را بر عهده داشته مشارکت و حمایت 5 سازمان، ارگان و مرکز آموزش عالی اعتبار افزایی نمایشگاه را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اعلام این که هر سه سالن از محل نمایشگاه های اصفهان زیر پوشش است و 50 درصد فضا به ماشین آلات بخش آبیاری و 50 درصد دیگر به دیگر ماشین آلات اختصاص یافته است، اضافه کرد: با توجه به تشدید خشکسالی ها رقابت بسیار زیادی میان مشارکت نمایندگان ماشین آلات بخش آبیاری برای حضور در نمایشگاه وجود داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به این که نمایشگاه اگرومک، سال جاری در اولین سال جدا شدن از نمایشگاه مادر خود یعنی اگروت است، کوشش شده است در بحث اطلاع رسانی و برندسازی این نمایشگاه فعالیت های ویژه ای انجام گردد.

محققیان با اشاره به این که برای نخستین بار و با تأکید وزیر جهاد کشاورزی و همکاری بانک کشاورزی خط اعتباری ویژه ای به مبلغ 7 هزار و 500 میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات کشاورزی و رونق تکنولوژی این بخش در نظر گرفته شده است، گفت: قرار است جزییات این تسهیلات در این نمایشگاه و با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی ایران برای فعالان صنعت کشاورزی تشریح گردد. به همین دلیل فرصت ویژه خرید از این نمایشگاه باعث شده نگاه بازدید نمایندگان و مشارکت نمایندگان به این نمایشگاه نگاه ویژه ای باشد.

وی گفت: شرکت نمایشگاه ها از کلیه مشارکت نمایندگان خواسته است بازدید نمایندگان مؤثر خارجی مدنظر خود که می توانند باعث ارزآوری ملی شوند را به اصفهان دعوت نمایند و شرکت نمایشگاه ها کلیه هزینه های حضور آنان را تقبل خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اظهار کرد: طرح ثبت اطلاعات بازدید نمایندگان به صورت ویژه و تخصصی در این نمایشگاه انجام می گردد و کلیه بازدیدنمایندگان مجوز بازدید رایگان از نمایشگاه کشاورزی بهمن ماه را دریافت می نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3251

به "فرصت خرید از نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان مهیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت خرید از نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان مهیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید