فولاد سنگان، رتبه اول مشخص اقتصادی استان در عملکردهای اجتماعی

به گزارش جعبه مهر، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در بررسی و ارزیابی عملکرد صندوق های خرد روستایی، فولاد سنگان را تعیین مالی برتر استان خراسان رضوی در حوزه عملکرد اجتماعی و مالی معرفی نمود.

فولاد سنگان، رتبه اول مشخص اقتصادی استان در عملکردهای اجتماعی

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در بررسی و ارزیابی عملکرد صندوق های خرد روستایی، فولاد سنگان را تعیین مالی برتر استان خراسان رضوی در حوزه عملکرد اجتماعی و مالی معرفی نمود.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در بررسی و ارزیابی عملنمودهای خرد روستایی گفت: ما به دنبال ایجاد یک اقتصاد جدید به عنوان اقتصاد روستا هستیم و موضوع شکل گیری کسب و کارههای روستایی با مشارکت مردمی از طریق ایجاد حساب های سپرده روستایی در مدل مثلث توسعه مالی فرهنگی برای ما یک اصل است.

وی گفت: در مجموع حسب آمار و اطلاعات استخراج شده از سامانه رصد تعیین های مالی تا به امروز 434 حساب سپرده توسعه روستایی توسط 49 تعیین مالی فرهنگی در 25 شهرستان استان در سامانه ثبت شده است که از این تعداد 297 حساب سپرده توسط 30 تعیین در 21 شهرستان توسط کارشناسان نهاد مورد تایید قرار گرفته است.

لبافی گفت: در بین تعیین های مالی استان خراسان رضوی، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، بعنوان تعیین مالی شهرستان خواف با ایجاد 80 حساب سپرده توسعه روستایی و حدود ده هزار نفر عضو و بیش از یک میلیارد تومان سپرده اولیه مشارکت مردمی، رتبه اول در عملکرد اجتماعی و مالی صندوق های خرد روستایی در استان خراسان رضوی را کسب نموده است.

حضور مردم و مردم محوری در تمامی ارکان و پروژه های حاصله از فعالیت های تعیین مالی، نقشی موثر را داشته و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، احیای مسئولیت اجتماعی و راه اندازی کسب و کار، مصمم در حل معضلات انسانی از جمله اشتغال و معیشت در شهرستان خواف بوده و امید است با ادامه این رویکرد، نظاره گر عمران وآبادانی و به عبارتی گویاتر، شاهد توسعه پایدار در منطقه باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8477

به "فولاد سنگان، رتبه اول مشخص اقتصادی استان در عملکردهای اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد سنگان، رتبه اول مشخص اقتصادی استان در عملکردهای اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید