قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان

به گزارش جعبه مهر، پوریا نوروزیان از تیم هیئت ایلام با کسب بالاترین امتیاز قهرمان هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی در ماده تفنگ بادی آقایان شد.

قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان امروز 19 دی ماه با حضور 6 تیم به میزبانی تیم های نزاجا و شهدای ارتش در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار گردید.

در بخش تیمی هفته اول، تیم های نزاجا، مقاومت و هیئت ایلام با غلبه بر تیم های شهدای ارتش، شهید لطفی هوافضا و فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسیدند.

همچنین در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم های مقاومت، هیئت ایلام، فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم های نزاجا، شهید لطفی هوافضا و شهدای ارتش به پیروز دست یافتند.

با برگزاری فینال این رقابت ها، پوریا نوروزیان از تیم هیئت ایلام به مقام قهرمانی دست یافت و حسین باقری از تیم نزاجا و امیرمحمد نکونام از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در صندلی های دوم و سوم قرار گرفتند.

در انتها نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار گردید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8902

به "قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید