لحظه برخورد شدید دو موج سوار در ساحل پرتغال

به گزارش جعبه مهر، دو موج سوار در حال موج سواری در سواحل پرتغال بودند که بر اثر شدت امواج دریا با یکدیگر برخورد کردند.

لحظه برخورد شدید دو موج سوار در ساحل پرتغال

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه برخورد شدید دو موج سوار حین موج سواری در سواحل پرتغال را به تصویر می کشد. نیک وون روپ و ژائو گوآیدِس که هر دو در مقابل یک موج سهمگین در حال موج سواری بودند ناگهان با هم برخورد کردند.

ویدئویی که در نازار پرتغال تهیه شده نیک و ژائو را در حالی که یک موج عظیم در پشت سر آن ها دیده می شود مشغول موج سواری نشان می دهد. در این ویدئو ژائو در حالی که با تخته قرمزرنگ و نیک با تخته زردرنگ در حال موج سواری هستند دیده می شوند. لحظاتی بعد ژائو بر اثر قدرت امواج به سمت چپ خود منحرف می شود.

او سپس دقیقا در پشت سر نیک که در راستا مستقیم به پایین حرکت می کند قرار می گیرد. در ادامه آن ها در یک محل به هم برخورد کرده و ژائو با از دست دادن تعادل خود به داخل آب سقوط می کند. این در حالی است که نیک به حرکت خود در برابر موج سهمگین ادامه می دهد.

خوشبختانه هیچ یک از این دو موج سوار در این حادثه دچار جراحت نشدند. بنا به گزارش رسانه های محلی پرتقال این حادثه روز چهارشنبه رخ داد.

گفتنی است؛ بنا به دستور مقامات محلی در پرتقال، موج سواری در سواحل نازار تا اطلاع ثانوی به علت پروتکل های بهداشتی ممنوع شده است. این تصمیم توسط کمیته بهداشت ملی پرتقال در پی حضور بیش از 20000 در این ساحل گرفته شد. موج های عظیم بر اثر وقوع طوفان اپسیلون در اقیانوس اطلس شمالی قبل از رسیدن به سواحل غربی این کشور، موج سواران و گردشگران محلی را به این منطقه سرازیر کرده بود.

تعداد بازدید : 309

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8158

به "لحظه برخورد شدید دو موج سوار در ساحل پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه برخورد شدید دو موج سوار در ساحل پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید