لیبی، انهدام دو تانک اماراتی و سکوی پرتاپ موشک نیروهای حفتر

به گزارش جعبه مهر، سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی از انهدام سکوی پرتاب موشک نیروهای حفتر و دو تانک اماراتی در حومه طرابلس اطلاع داد.

لیبی، انهدام دو تانک اماراتی و سکوی پرتاپ موشک نیروهای حفتر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الوسط - لیبیا ، سخنگوی نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی گفت: نیروهای این دولت یک سکوی پرتاب موشک متعلق به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال حفتر را در منطقه عین زاره واقع در حومه طرابلس منهدم کردند.

سرتیپ خلبان محمد قنونو توضیح داد: نیروهای وابسته به ژنرال حفتر از عین زاره مناطق مسکونی طرابلس و فرودگاه بین المللی معیتیقه را (حومه طرابلس) هدف حملات موشکی خود قرار می دادند.

وی اضافه نمود: در حمله نیروهای دولت وفاق ملی به یک واحد زرهی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در محور السوانی، دو تانک اماراتی به همراه چهار خودروی زرهی منهدم شد و دست کم 15 نفر از نیروهای این یگان زرهی کشته شدند.

قنونو تاکیدکرد: نیروهای این دولت از نفوذ نیروهای وابسته به حفتر به منطقه العزیزیه واقع در منطقه الغربیه لیبی جلوگیری کردند.

با وجودی که نیروهای وابسته به حفتر و دولت وفاق ملی خود را ملزم به رعایت مقررات آتش بس می دانند، اما این آتش بس بارها نقض شده و هریک از طرف های متخاصم دیگری را به نقض آتش بس متهم می نماید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4993

به "لیبی، انهدام دو تانک اماراتی و سکوی پرتاپ موشک نیروهای حفتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبی، انهدام دو تانک اماراتی و سکوی پرتاپ موشک نیروهای حفتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید