مجموعه کتاب های موجودات حال به هم زن برای بچه ها چاپ شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، مجموعه 7 جلدی موجودات حال به هم زن نوشته الیس گراول به تازگی با ترجمه نسترن فتحی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مجموعه کتاب های موجودات حال به هم زن برای بچه ها چاپ شد

این کتاب ها عناوین 227 تا 233 عنوان کتاب کودک و نوجوان این ناشر هستند که در قالب مجموعه کتاب چ چاپ شده اند.

الیس گراول نویسنده 42 ساله کانادایی ادبیات کودک و نوجوان است که محتوای بیشتر داستان هایش درباره شخصیت های حواس پرت است. او علاوه بر داستان نویسی، تصویرگری هم می نماید که به همین دلیل در سال 2012 برنده جایزه دولتی ژنرال در فرانسه شد. او علاوه بر نوشتن کتاب های موجودات حال به هم زن آن ها را تصویرگری هم نموده است.

این نویسنده همواره عاشق موجودات کوچک و حال به هم زن است. در سه و نیم سالگی انجمن دفاع از موجودات حال به هم زن را تاسیس کرد و خودش رئیس و تنها عضو آن بود. این روزها هم که بزرگ شده اگر با موش داری یا مراقبت از حلزون ها سرگرم نباشد، برای بچه ها کتاب های عجیب و غریب می نویسد یا تصویرگری می نماید.

اولین کتاب مجموعه، مگس است که این گونه معرفی می گردد: او یک سطل آشغال متحرک است… و خیلی هم حال به هم زن! استعداد ویژه: راه رفتن روی سقف. غذای مورد علاقه: آشغال. حال به هم زن؟ بله، ولی بامزه هم هست!

حال به هم زن بعدی، کرم است. کرم ها 120 میلیون سال است که روی زمین زندگی می نمایند و حال به هم زن هم هستند. استعداد ویژه این موجودات در بازیافت مواد زائد در طبیعت و غذای مورد علاقه شان گیاهان پوسیده است. الیس گراول درباره کرم ها می گوید: حال به هم زن؟ بله، ولی باحال هم هست!

موش سومین موجود حال به هم زنی است که الیس گراول درباره اش کتاب نوشته است؛ هم خیلی باهوش است هم خیلی حال به هم زن! استعداد ویژه اش در این است که ورزشکار درجه یک است و منحصربه فرد بودنش هم دندان های خیلی بزرگش هستند.

چهارمین کتاب، حلزون است. گراول می گوید حلزون های بی صدف مثل حلزون هستند با این تفاوت که صدف ندارند… آن ها خیلی حال به هم زن هستند. استعداد ویژه شان در تبدیل پسماند طبیعت و ویژگی منحصربه فردشان هم جمع شدن شاخک هایشان است. آن ها حال به هم زن ولی بامزه هستند.

خیلی کوچک اند… و خیلی هم حال به هم زن… استعداد ویژه: شبیه تارزان کوچولو این طرف و آن طرف تاب می خورند. ویژگی منحصر به فرد: بدن شفاف. حال به هم زن؟ بله، ولی باحال هم هست. این هم ویژگی های پنجمین گروه موجودات حال به هم زن است که نویسنده مجموعه مورد نظر در کتاب شپش به آن ها پرداخته است.

خیلی مفید و خیلی حال به هم زن بودن هم ویژگی عنکبوت است که در کتاب ششم مجموعه به آن پرداخته شده است. عنکبوت ها استعداد ویژه ای در بافتن دارند و غذای مورد علاقه شان هم بقیه موجودات حال به هم زن است. در عین حال بامزه هم هستند.

وزغ هفتمین عنوان مجموعه موجودات حال به هم زن است. وزغ برای محیط زیست مفید و البته حال به هم زن است. استعداد ویژه ای خوردن پوست خودش و غذای مورد علاقه اش هم حشرات و کرم ها هستند. ویژگی منحصربه فردشان هم زگیل است. آن ها حال به هم زن و بامزه هستند.

در قسمتی از کتاب وزغ می خوانیم:

بیش تر از 5000 نوع وزغ و قورباغه وجود دارد. برخی از آن ها در آب زندگی می نمایند، برخی ها روی درخت، و برخی ها روی زمین.

وزغ، قورباغه ای است که روی زمین زندگی می نماید. پوست خشک تر، پاهای کوتاه تر و بدن درشت تری دارد.

هرکدام از کتاب های این مجموعه به صورت مصور رنگی، با شمارگان هزار نسخه و قیمت 14 هزار تومان منتشر شده اند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3858

به "مجموعه کتاب های موجودات حال به هم زن برای بچه ها چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه کتاب های موجودات حال به هم زن برای بچه ها چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید