معرفی هتل رویال سنترال پالم دبی ، 5 ستاره

به گزارش جعبه مهر، هتل رویال سنترال پالم دبی | Royal Central Hotel - The Palm

همانطور که از نامش معلوم است هتل رویال سنترال پالم دبی Royal Central Hotel - The Palm در پالم جمیرا واقع شده و یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است. هتلی که فاصله آن تا مرکز شهر حدود 5 کیلومتر است. در نتیجه با تاکسی یا هر وسیله ای در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه به مرکز شهر خواهید رسید. نزدیک ترین فرودگاه به آن فرودگاه بین المللی دبی بوده که امکان ترانسفر فرودگاهی را برای مهمانانش امکان پذیر نموده است. برای کسانی که نزدیکی به ساحل و البته راحتی در این مناطق برایشان در سفر به دبی در اولیت واقع شده است، هتل رویال سنترال پالم دبی را پیشنهاد می دهیم. اگر بر روی تراس اتاق خود یا در کنار استخر بنشینید، می توانید وسعت آبی دریا را تا انتها ببینید. در اتاق های هتل می توانید از تماشای منظره خلیج فارس و پالم جمیرا به همراه ساحل خصوصی هتل لذت ببرید. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل رویال سنترال پالم دبی را بیان می کنیم.

معرفی هتل رویال سنترال پالم دبی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل رویال سنترال پالم دبی

نیازی نیست که برای رفتن به ساحل طولانی مدت پیاده روی کنید. ساحل در نزدیکی استخر و در دیدرس شما قرار گرفته است. در اطرافتان می توانید از چترهای آفتابگیر و صندلی ها استفاده کنید. بندر و کروز نیز به همراه دیگر تفریحات ساحلی تمام اوقات فراغت و پر هیجان شما را پر می کند. دربان هایی با لباس های مصری، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد نیاز افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. ساحل خصوصی بوده و امنیت و آرامش دارد.

کارکنان هتل به 9 زبان زنده دنیا از جمله زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی و روسی صحبت می کنند. ورود به هتل رویال سنترال پالم دبی، از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد می باشد و تا ساعت 05:30 صبح ادامه می یابد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. در ضمنً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

برای خانواده های مهمانان امکانات ویژه ای همانند یخچال در اتاق ها، استخر و زمین بازی بچه ها و … در نظر گرفته اند. پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، امکاناتی برای افراد ناتوان و کرایه ماشین، آرایشگاه، سلمانی و براق کننده کفش هم دارد. بچه ها 2 سال اگر از تخت های موجود استفاده کنند، اقامتشان رایگان خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل رویال سنترال پالم دبی

باشگاه ورزشی هتل نمایی رو به دریا و استخر دارد و به هیچ عنوان از ورزش در این فضا کسل نمی شوید. هتل رویال سنترال پالم دبی استخر بچه ها، استخر روباز، استخر سرپوشیده، کافه کنار استخر، باغ، جکوزی، تفریحات شبانه، سونا و اتاق بخار و ساحل خصوصی تمام اوقات شما را پر می کند.

خدمات آرایشی و زیبایی به همراه دیگر خدمات آرامش در اختیارتان است و می توانید به ورزش های آبی همانند قایق سواری، غواصی، موج سواری، شنا در استخر سرپوشیده یا استخر روباز بپردازید. خدمات تور و گشت های شهری هم بهترین اوقات شما در شهر را فراهم می کند. اتاق و زمین بازی، بچه ها شما را سرگرم می کند.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه با صبحانه های قاره ای هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 صبح در دسترس است. خدمات شبانه روزی سفارش غذا در اتاق دارید. کافه ای در کنار استخر و در فضای باز قرار گرفته است که تمام سفارشات دلچسب شما را حاضر می کند. در ضمنً، در خود هتل هم یک رستوران هست که انواع غذاهای بین المللی را تهیه و طبخ می کند. غذاهای رستوران را به صورت شبانه روزی می توانید در اتاق سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل رویال سنترال پالم دبی

تمام 207 اتاق و سوئیت با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وای فای مجهز هستند. هر یک از سوئیت های خانوادگی امکانات بیشتری از جمله امکان دسترسی به استخر بچه ها، ساحل خصوصی و خانوادگی، زمین بازی، مراقبت از بچه ها حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می کنند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل رویال سنترال پالم دبی

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان هم دارند.

  • اتاق سوپریور تویین: دو تخت یک نفره به همراه نما و تراسی رو به دریا دارد. 30 متر مربع مساحت اتاق است. تمام امکانات اتاق ها درون این اتاق ها قرار داده شده و کف اتاق ها با پارکت و قالیچه پوشانده شده است.
  • سوئیت یک خوابه: سوئیتی که نمایی رو به دریا داشته، تراس و البته مبلمانی زیبا و راحت دارد. یک تخت دو نفره کینگ به همراه مبل راحتی تخت شو در آن قرار داده شده و مناسب برای اقامت دو نفر بزگسال و یک کودک است.
  • سوئیت یک خوابه: 50 متر مربع مساحت داشته و با دو تخت یک نفره و دو تخت تاشو و تخت مبلی تکمیل شده است. تراس هم دارد.
  • اتاق کینگ دولوکس: نمایی رو به ساحل و دریا دارد. فضای 30 متری آن با تخت دو نفره کینگ اقامت دو نفر را راحت نموده است.
  • اتاق پریمیوم با نمای رو به دریا: یک تخت دو نفره به همراه تراسی آفتابگیر دارد. فضای این اتاق 35 متر مربع است.
  • اتاق دولوکس دبل: این اتاق تراس و 35 متر مربع مساحت دارد. دو تخت دو نفره نیز دارد. قابلیت افزودن تخت یا اقامت دو کودک اضافه نیز دارد.
  • اتاق دولوکس تویین با تراس: جدای از دو تخت یک نفره، تراس و حمامی با وان دارد. یک کودک هم در این اتاق می تواند اقامت داشته باشد.
  • اتاق کینگ با تراس: تراس، متراژی 60 متری و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق سوپریور دبل: نما و تراسی رو به دریا، یک تخت دو نفره کینگ و مساحتی 30 متر مربعی دارد. دو مهمان به همراه دو کودک در این اتاق اقامتی راحت دارند. نمای منظره پیش رو در این اتاق بسیار زیبا بوده و حتی شب های دبی را هم در قاب پنجره دارید.
  • اتاق اکسکیوتیو: 2 تخت کویین به همراه تراس و نمایی رو به دریا دارد. این اتاق نمایی رو به پالم آیلند و دسترسی به سالن اصلی هتل دارند.
  • اتاق خانواداگی: در این اتاق، دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره کینگ با 70 متر مربع دارد. تراس نیز از دیگر خصوصیات این اتاق است.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

نزدیک ترین فرودگاه این شهر تا هتل 5 ستاره مورد نظر ما، فرودگاه بین المللی دبی است که حدود 23.1 کیلومتر تا هتل رویال سنترال پالم دبی فاصله دارد. از مزایا و خوبی های این هتل، نزدیکی به ساحل و داشتن نمای شهر دبی است. سکوت، خلوتی و بدون هیچ مزاحمتی، هتل رویال سنترال پالم دبی را از بهترین هتل ها برای اقامت در این شهر گرراستای و کویری نموده است.

  • برج خلیفه: تا شما 6 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 26 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 15 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. می توانید با تاکسی 20 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 2 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی اوتودرام: این مرکز خرید نیز در 12.2 کیلومتری هتل بوده که با 10 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • پارک آبی آکواونچر: تا هتل تقریبا 3 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 5 دقیقه ای شما را به این مکان که در پالم جمیرا قرار گرفته است، می رساند. پیاده هم اگر حوصله کنید می توانید 20 دقیقه ای به این مکان برسید.
  • برج العرب: این پارک در مسافت 7 کیلومتری قرار گرفته است که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 5 دقیقه زمان نیاز دارید. پیاده نیز 15 دقیقه ای می رسید.
  • دبی آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی: از دیگر مراکز تفریحی و جذاب دبی است که تا هتل سزار ریزورت بلوواتر 15.1 کیلومتر فاصله دارد.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 24.8 کیلومتر فاصله هتل رویال سنترال پالم دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 31 دقیقه ای این راستا طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 26.3 کیلومتر فاصله داشته که با 35 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 9 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل رویال سنترال پالم دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، هلال شرقی پالم جمیرا

East Crescent - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2475

به "معرفی هتل رویال سنترال پالم دبی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رویال سنترال پالم دبی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید