نمایش عصیان حسن روح الامین در آرتیبیشن

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه انفرادی نقاشی حسن روح الامین با عنوان عصیان که شامل منتخبی از آثار مجموعه عصیان است، آدینه 10 آبان ماه در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی نرسیده به همت خیابان گل نبی غرب خیابان ساسانی پور کوچه قندی پلاک 6 گشایش می یابد.

نمایش عصیان حسن روح الامین در آرتیبیشن

حسن روح الامین دانش آموختۀ رشتۀ نقاشی است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تصویرسازی از سال 82 شروع و 5 نمایشگاه انفرادی تصویرسازی برگزار کرد. اما موازی با تصویرسازی، به علاقۀ خود نیز مشغول بود. او در فاصلۀ سال های 95 تا به امروز توانسته نمایشگاه هایی از هنرش را در آلمان، فرانسه، بلژیک، کانادا، عراق و ایران برگزار کند. در حراج دهم تهران بیشترین نرخ رشد را اثری از او از مجموعۀ عصیان از آن خود کرد. این اثر با نرخ رشد 271 درصدی از مجموعه ای متفاوت از اسب های وحشی باعنوان عصیان انتخاب شده بود.

هم اکنون حسن روح الامین با گزینش آثاری از این مجموعۀ متفاوت خود نمایشگاهی از آثار اسب های عصیان را در آرتیبیشن به نمایش خواهد گذاشت.

نگاه خاص و اسطوره ای او در خلق آثارِ متفاوت این مجموعه ورود نموده و بوم هایش را از کنش و حرکت انباشته است .شمار زیاد اشکال و درهم آمیختگی آنها در تابلوهای او نشان از پیروی از شکوهِ سبک باروک دارد. نمایشگاه حاضر که از مجموعه ای متفاوت از آثار روح الامین انتخاب شده مجموعه ای است از اسب های وحشی او.

نمایش و فروش آثار نمایشگاه عصیان راس ساعت 16، روز آدینه 10 آبان افتتاح و تا 19 آبان ماه ادامه دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4252

به "نمایش عصیان حسن روح الامین در آرتیبیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش عصیان حسن روح الامین در آرتیبیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید