واکنش رئیس فدراسیون کشتی به استعفای محمد بنا

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی در تبادل نظر با بخش خبری صدا و سیما گفت: باید شفاف صحبت کنیم. حقیقت این است که روز گذشته محمد بنا به من پیامک داد و گفت که دیگر خسته شده و نمی تواند به همکاری ادامه بدهد.

واکنش رئیس فدراسیون کشتی به استعفای محمد بنا

وی توضیح داد: این مسائل در ورزش زیاد اتفاق می افتد. چند روز صبر می کنیم تا فضا آرام تر گردد سپس جلسه می گذاریم و در این خصوص صحبت می کنیم. الان هم فضا را آن طور می بی نم و استعفا را جدی نمی دانم. محمد بنا هم برای من و هم جامعه کشتی عزیز است و خودش هم این را می داند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره این سوال که استعفای محمد بنا ارتباطی به جلسه روز گذشته در فدراسیون داشته یا خیر گفت: خیلی در ریز این موضوع نیستم اما واقعاً حق بدهید 7 ماه است که کشتی بلاتکلیف است. بنا هم وقتی مسئولیتی قبول می نماید باید به مردم و فدراسیون جوابگو باشد. او مسئولیت پذیر است و در این شرایط به او فشار وارد می گردد. استعفای او می تواند بی دلیل هم نباشد اما اینکه استعفا رسمی باشد چنین نیست.

وی در سرانجام اعلام نمود: از مردم می خواهم دعا نمایند تا شرایط عادی گردد. بنا هم بداند چه در کشتی باشد یا نباشد برای ما عزیز است و زحماتش در کشتی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7379

به "واکنش رئیس فدراسیون کشتی به استعفای محمد بنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس فدراسیون کشتی به استعفای محمد بنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید