واکنش محصص به انتقادها از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی جوانان

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، هنوز پرویز مظلومی به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران معرفی نشده است که انتقادها از این انتخاب آغاز شده و برخی از رسانه ها، انتخاب کمیته فنی را زیر سئوال برده اند.

واکنش محصص به انتقادها از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی جوانان

مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال بدون نام بردن از مظلومی، به صورت غیر مستقیم به این انتقادها واکنش نشان داد.

محصص به سایت فدراسیون فوتبال گفت: زمان بسیاری برای انتخاب مربیان و یا مدیران فنی با توجه به بانک اطلاعاتی موجود صرف می گردد.کمیته فنی با دقت و حوصله، زمان زیاد، تمام نیروهای فنی و مربیان کشور را مورد آنالیز قرار می دهد تا بهترین گزینه را برای راهنمایی و یا همراهی تیم ها انتخاب کند.

وی اضافه نمود:هدف کمیته فنی این است که در جهت پیشرفت و توسعه فوتبال کشور تصمیم گیری کند. ایمان دارم همه اعضای کمیته فنی نیتی جز این که فوتبال کشور رشد کند ندارند. در این میان به صورت حتم پذیرای هرگونه نظر و نکته ای از سوی بزرگان فوتبال و اهالی رسانه در جهت تقویت نقاط قوت هستیم.انتخاب مربیان با دقت، و برگزاری جلسات متعدد انجام شد که جای هیچگونه تردیدی در لیاقت و شایستگی مربیان انتخاب شده وجود ندارد.

محصص در خاتمه گفت: خواهش من از رسانه های عزیز این است که از این دو تیم حمایت نمایند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و زمان اندکی که این دو تیم دارند، با حمایت و پشتیبانی خود ، شرایط را به گونه ای فراهم نمایند که تیم ها بدون دغدغه در جهت رشد و موفقیت گام بردارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6839

به "واکنش محصص به انتقادها از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محصص به انتقادها از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید