پیروزی پرگل سپاهان برابر سایپا، قلعه نویی دوباره به استقلال چسبید

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های فوتبال هفته بیست و ششم از ساعت 19 امروز تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان سپاهان بود که در خاتمه شاگردان امیر قلعه نویی پیروز شدند حریف خود را 5 بر 2 شکست دهند.

پیروزی پرگل سپاهان برابر سایپا، قلعه نویی دوباره به استقلال چسبید

سجاد شهباززاده (14)، ولادیمیر کومان (45)، کی روش استنلی (53 و 56) و مهرداد محمدی (90 - پنالتی) برای تیم سپاهان گل زدند. رضا اسدی (23) و آرمان رمضانی (66 - پنالتی) برای سایپا گل زدند.

نیمه اول این دیدار با رجحان دو بر یک سپاهان به انتها رسید اما در نیمه دوم شاگردان علی دایی غافلگیر شدند و سه گل دیگر دریافت کردند. در دقیقه 63 این دیدار محمد ایران پوریان مدافع تیم سپاهان با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

سپاهان با این پیروزی پرگل 50 امتیازی شد و هم امتیاز با استقلال و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت. سایپا همه با 31 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم واقع شده است.

استقلال، سپاهان و تراکتورسازی جدی ترین رقبای پرسپولیس برای قهرمانی در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هستند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردارند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1544

به "پیروزی پرگل سپاهان برابر سایپا، قلعه نویی دوباره به استقلال چسبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل سپاهان برابر سایپا، قلعه نویی دوباره به استقلال چسبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید