چمن گلی: پای تصمیم دوستان امضا نمی زنم، بدون برنامه در جلسه شورای فنی شرکت نخواهم کرد

به گزارش جعبه مهر، عضو سابق شورای فنی کشتی فرنگی گفت: فدراسیون باید برای نظرات شورای فنی احترام ویژه ای قائل باشد، نه اینکه دوستان تصمیماتی بگیرند و فقط به ما بگویند شما امضا کنید، من این کار را نمی کنم.

چمن گلی: پای تصمیم دوستان امضا نمی زنم، بدون برنامه در جلسه شورای فنی شرکت نخواهم کرد

عبدالله چمن گلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عدم حضورش در جلسه اخیر شورای فنی کشتی فرنگی گفت: با توجه به اینکه تکلیف ریاست فدراسیون کشتی معین نیست، علاقه ای ندارم در شورای فنی باشم، باید رئیس بعدی فدراسیون معین گردد و دید برنامه هایش چیست. من بدون برنامه معین در جلسه شورای فنی شرکت نخواهم کرد.

وی تاکید نمود: فدراسیون باید برای نظرات شورای فنی احترام ویژه ای قائل باشد، نه اینکه دوستان تصمیماتی بگیرند و فقط به ما بگویند شما امضا کنید، من این کار را نمی کنم. شورای فنی باید اختیار داشته باشد و از آدم های تحصیل نموده و آکادمیک که در کشتی صاحب نظر هستند و این رشته را دوست دارند، در آن استفاده کرد. در این خصوص باید ملاک ها و شاخص هایی وجود داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص وضعیت ریاست فدراسیون کشتی گفت: خیلی مهم است که زودتر تکلیف فدراسیون معین گردد. مردم از کشتی به عنوان ورزش اول کشور انتظار دارند. امیدوارم حتما تمهیدات و تدابیری در نظر گرفته گردد که کشتی زودتر سروسامان بگیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1744

به "چمن گلی: پای تصمیم دوستان امضا نمی زنم، بدون برنامه در جلسه شورای فنی شرکت نخواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمن گلی: پای تصمیم دوستان امضا نمی زنم، بدون برنامه در جلسه شورای فنی شرکت نخواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید