کاهش شدید درآمد موزه پرادو و خسارت مالی در سال 2020

به گزارش جعبه مهر، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، کاهش شدید درآمد موزه پرادو و خسارت مالی در سال 2020 دیده می شود.

کاهش شدید درآمد موزه پرادو و خسارت مالی در سال 2020

درحالیکه موزه های سراسر جهان فرایند اعلام خسارتهای سال گذشته را آغاز کرده اند، تصویر جامع تری از تاثیرات قرنطینه های ناشی از شیوع ویروس کرونا بر درآمد موزه ها در حال شکل گرفتن است.

مسئولان موزه پرادو واقع در مادرید در وبسایت رسمی این موزه اعلام کردند در سال 2020 درآمد پرادو 75.5 درصد کاهش داشته و 18.5 میلیون یورو خسارت متحمل شده است.

بدلیل اعمال قرنطینه تعداد بازدیدکنندگان این موزه بطور بی سابقه ای کاهش پیدا کرد؛ بطوریکه آمار فروش بلیت این موزه با 84 درصد کاهش و درآمد حاصل از فروشگاه ها و رستوران های موزه با 90 درصد کاهش روبرو شد.

پرادو تنها موزه اروپایی نبود که در سال 2020 خسارت های مالی شدید را متحمل شد. موزه لوور پاریس هم با 72 درصد کاهش بازدیدکنندگان و 110.3 میلیون دلار خسارت در درآمد موزه روبرو شد.

شرایط برای موزه های استان متحده آمریکا هم مشابه بود. سه چهارم موزه های آمریکا دست کم با 40 درصد کاهش درآمد روبه رو شدند. براساس تحقیقی که از طریق اتحادیه موزه های آمریکا در سال 2021 انجام گرفت نیمی از موزه هایی که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند در طول همه گیری کرونا تعدیل نیرو کرده اند و فقط 44 درصد از این موزه ها اعلام کردند انتظار دارند بتوانند دوباره این کارکنان را استخدام کنند.

با این حال اکنون شرایط موزه های آمریکا به آرامی رو به بهبودی است. نتایج تحقیق دیگر اتحادیه موزه های آمریکا نشان می دهد فقط 15 درصد از موزه های این کشور با خطرات جدی مالی دست و پنجه نرم می کنند.

موزه پرادو هم در حال حاضر می تواند بر روی بودجه 15.2 میلیون یورویی دولت و همچنین کمکهای انفرادی حساب کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10620

به "کاهش شدید درآمد موزه پرادو و خسارت مالی در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش شدید درآمد موزه پرادو و خسارت مالی در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید