کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده در پایتخت

به گزارش جعبه مهر، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف 2 هزار سلاح شکاری تقویت شده اطلاع داد.

کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف دو هزار سلاح شکاری تقویت شده اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلّان نظم و امنیت در فضای مجازی، مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی آگاه شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی تعیین شد اعضای این باند اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان نموده اند، اضافه نمود: در پالایش های اطلاعاتی، اعضای این باند شناسایی شدند و مراقبت های ویژه پلیسی از آن ها شروع شد.

وی توضیح داد: تردد و حرکات متهمان تحت نظر نهاده شد و مأموران پیروز شدند در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته ای مخفیگاه آن ها را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی نمایند و نتیجه تحقیقات اجرا شده را در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه مأموران ضمن حصول اطمینان از حضور تمام متهمان در مخفیگاهشان پیروز شدند در یک عملیات پلیسی هر چهار متهم را دستگیر و در آنالیز های بیشتر از مخفیگاه آنها، دو هزار سلاح شکاری تقویت شده کشف نمایند.

به گفته ذوالقدری، متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8914

به "کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید