کمیته امداد، راه اندازی 72 آشپزخانه برای اطعام محرّم در استان تهران

به گزارش جعبه مهر، مدیر کل کمیته امداد استان تهران از راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در ماه محرم و صفر برای اطعام نیازمندان اطلاع داد.

کمیته امداد، راه اندازی 72 آشپزخانه برای اطعام محرّم در استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ سید ابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی انجام می گردد، گفت: این اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه های معتبر، مساجد و گروه های جهادی انجام خواهد شد.

وی به تعداد آشپزخانه های که در ماه محرم و صفر در آن ها غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می گردد، اشاره نمود و اضافه نمود: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در 72 آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: علاوه بر طبخ و توزیع غذا، سبد کالا شامل کالا های اساسی و ضروری تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

پرپنچی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای رزمایش ایران همدل است، توضیح داد: در مرحله اول این رزمایش یک میلیون و 60 هزار پرس غذای گرم و 442 هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

وی به راه های یاری به طرح اطعام حسینی اشاره و خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش های زیر یاری های خود را برای اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب اطعام حسینی اختصاص دهند؛ شماره کارت 2008 -0000 -9979 -6037، شماره گیری کد دستوری #021*1*8877*، شماره گیری تلفن ثابت 7355 -021 و درج عدد 14 و اپلیکیشن بانی خیر banikheir.ir راه های یاری رسانی است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7160

به "کمیته امداد، راه اندازی 72 آشپزخانه برای اطعام محرّم در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد، راه اندازی 72 آشپزخانه برای اطعام محرّم در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید