گلکسی نوت 20 پلاس به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 50 برابری مجهز خواهد شد

به گزارش جعبه مهر، طبق آخرین اخبار پیرامون گوشی های سری گلکسی نوت 20 ظاهرا سامسونگ میخواهد مدل پلاس را مجهز به دوربین 108 مگاپیسکلی و زوم 50 برابری راهی بازار کند.

گلکسی نوت 20 پلاس به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 50 برابری مجهز خواهد شد

سامسونگ به احتمال زیاد در ماه آگوست (11 مرداد-10شهریور) از گوشی های گلکسی نوت 20 رونمایی می نماید و بدیهی است تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با آن ها شنیده باشیم.

در بین افشاگرانی که اطلاعات محصولات حوزه فناوری را منتشر می نمایند، وقتی به سامسونگ می رسیم Ice Universe یکی از موثق ترین ها در توییتر و ویبو است.

با توجه به آخرین اطلاعاتی که از سوی موسسه Ice Universe منتشر شده، به نظر می رسد گلکسی نوت 20 پلاس قرار است به یک دوربین 108 مگاپیسکلی و همچنین به جای سنسور مدت پرواز، یک سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری برای یاری به دوربین اصلی مجهز گردد.

گلکسی نوت 20 برای موفقیت به چیزی بیش از قلم لمسی احتیاج دارد

سنسور ایزوسل Bright HM1 با اندازه 1/1.33 اینچ دقیقا همانی است که در گلکسی اس 20 اولترا بکار رفته بود با این تفاوت که این بار شاهد یک سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری هستیم تا احتمالا دیگر از مشکلاتی از قبیل فوکوس اتوماتیک خبری نباشد.

سنسور فوق عریض بکار رفته در این محصول نیز ایزوسل Fast 2L3 نام دارد و 12 مگاپیسکلی خواهد بود. همچنین قابلیت هایی چون فوکوس اتوماتیک و تشخیص فاز نیز در این دوربین وجود خواهد داشت.

با توجه به Ice Universe، لنز پریسکوپی Slim 3M5 بکار رفته در گلکسی نوت 20 پلاس این بار تنها 13 مگاپیکسل عظیمی دارد و در نتیجه پرچم دار جدید سامسونگ احتمالا تا 50 برابر توان عظیم نمایی پیدا می نماید.

در رابطه با اندازه سنسور پیش تر به طور رسمی شنیده بودیم 1/3 اینچ اما Ice Universe می گوید 1/3.4 اینچ. از این ها که بگذریم ظاهرا سامسونگ دیگر قصد ندارد با اعداد و ارقام بازی کند و اینبار کمی معقولانه تر رفتار نموده.

قبلا شنیده بودیم سامسونگ میخواهد گلکسی نوت 20 پلاس را مجهز به پردازنده 5 نانومتری اگزینوس 992 راهی بازار کند و هرچند که این اتفاق بسیار محتمل است، فعلا نمی توانیم صحت آن را تایید کنیم تا اینکه خبر رسمی تری منتشر گردد.

شما عزیزان می توانید رندرهایی که به تازگی از این گوشی منتشر شده را در زیر تماشا کنید.

رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس تعیین شد

منبع: gsmarena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6369

به "گلکسی نوت 20 پلاس به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 50 برابری مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 20 پلاس به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 50 برابری مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید